Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی ارومیه اظهار کرد: برای این واحد‌های تولیدی بازدید شده ۷۵ مصوبه نیز صادر شده است.

عتباتی می گوید: طی سال جاری و در راستای عمل به شعار سال و توجه به فعالیت‌های دانش بنیان رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی در اولویت است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی با بانک‌ها از عمده مشکلات واحد‌های تولیدی است که رسیدگی به این موارد با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی گفت: در راستای تحقق شعار سال نیز هماهنگی‌هایی برای راه‌اندازی دفتر حمایت قضایی از واحد‌های دانش بنیان انجام شده تا حمایت از واحد‌های تولیدی با جدیت پیگیری شود.

عتباتی می گوید: امروز از سه واحد تولیدی بازدید کردیم که یک واحد تولید کننده محصولات غذایی است که حدود ۸۰ کارگر شاغل در آن از زندانیان هستند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دومین واحد نیز محصولی تولید می‌کند با عنوان یخ خشک که حمایت از این واحد تولیدی و حل مشکلات آن زمینه اشتغال جوانان و ارزآوری را فراهم می‌کند.

عتباتی گفت: سومین واحد تولیدی نیز واحد تولید کنسانتره است که مدت‌ها تعطیل شده و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال بیش از ۹۰ نفر فراهم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی دستگاه قضایی واحد تولیدی قوه قضاییه آذربایجان غربی ارومیه مشکلات واحد های تولیدی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا