Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@06:42:00 GMT

گابریله پین در راه تیم ملی؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۶۸۲۲

گابریله پین در راه تیم ملی؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمد احمدزاده درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی قطر و همگروهی شاگردان اسکوچیچ با تیم‌هایی مثل انگلیس و آمریکا گفت: به عقیده من تیم ملی نه در گروه مرگ قرار گرفت و نه می‌توان گفت گروهش آسان است. ما در گروه متعادلی هستیم که می‌توانیم حتی به صعود هم فکر کنیم، ولی طبیعتاً کار آسانی نداریم. تیم‌های انگلیس، آمریکا و تیم سومی که قرار است وارد این گروه شود قطعاً تیم‌های خوبی هستند و ما باید با یک برنامه‌ریزی خوب به قطر برویم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و برای صعود شانس داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد قطعی شدن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: این اتفاق طبیعی بود، ولی من معتقدم که نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و نیاز به مربیانی داریم که پخته‌تر از نفرات فعلی باشند. اسکوچیچ نیاز به این دارد که با تجربه بیشتری به جام جهانی برود و من فکر می‌کنم گابریله پین مربی استقلال یک گزینه خوب است تا در کادر فنی تیم ملی باشد. او تأثیر خودش را در استقلال نشان داد و می‌تواند به بهبود شرایط خط دفاعی تیم ملی هم کمک کند.

سرمربی سابق ملوان راجع به نتایج خوب این تیم در لیگ دسته اول هم اظهار داشت: مازیار زارع و پژمان نوری که از مکتب ملوان هستند با کمک آقای رشیدپور کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها تبریک گفت. ملوان تا اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر شاهد بازگشت دوباره این تیم ریشه‌دار به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گابریله پین استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم