Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@23:53:37 GMT

رکورد درآمدی رجا در نوروز ۱۴۰۱ شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۰۲۴

رکورد درآمدی رجا در نوروز ۱۴۰۱ شکسته شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه از مجموعه فنی و تعمیراتی شرکت رجا بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تحولات و چالش‌های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ایران آنلاین ، این بازدید ۳ ساعته که با همراهی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاونین اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل شرکت رجا انجام شد، از کلیه بخش‌های فنی از جمله: تعمیر مولدها، کارخانجات تعمیرات اساسی و جاری، بازسازی‌ها و بخش‌های تعمیراتی قطارهای خودکشش بازدید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این بازدید با برخی از کارگران حاضر در بخش‌های تعمیرات در خصوص وضعیت شغلی، ساعات کاری و حقوق و معیشت آنان به گفت‌و‌گو پرداخت.
«ناصر بختیاری» مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این بازدید با معرفی شرکت رجا، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، گزارش عملکرد این مجموعه و اقدامات انجام شده در دروه جدید را تشریح و چالش‌ها و مشکلات این شرکت را مطرح کرد.

وی با اشاره به سهم ۹.۸ درصدی حمل و نقل ریلی از جابه‌جایی مسافر در شبکه حمل و نقل کشور، گفت: حدود نیمی از این جابه‌جایی‌ها در بخش ریلی مسافری توسط شرکت رجا با سهم ۴.۴ درصدی انجام می‌شود.

بختیاری به گستره زیاد حضور رجا در شبکه ریلی کشور و تنوع بالای قطارهای این شرکت اشاره کرد و افزود: این شرکت با قطارهای خود که به انواع ۳ تا ۵ ستاره زندگی تقسیم می‌شود به ۲۱ مرکز استان کشور تردد داشته که بخشی از آنها از مبدأ تهران به استان‌های دیگر و بخش مهم دیگر از مبدأ مشهد مقدس به مراکز استان‌ها تردد دارند.

وی با اشاره به کمبود لوکوموتیو به عنوان نیروی کشش در این مجموعه، گفت: تعداد کل ناوگان رجا نزدیک به ۱۰۷۷ واگن اعم از مسافری، خدماتی و خودکشش است.

مدیرعامل رجا، تعیین تکلیف و مشخص شدن وظایف حاکمیتی و تصدی‌گری در راه‌آهن به عنوان یک نهاد دولتی در صنعت ریلی را از مهمترین نیازمندی‌ها و ضرورت‌های این حوزه عنوان کرد.
بختیاری از لزوم ورود رجا به حوزه باری و برنامه‌های در دست اقدام این شرکت برای انجام این پروژه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تغییر اساسنامه شرکت و امکان ورود به حوزه باری باید موافقت راه‌آهن را نیز در این خصوص اخذ کنیم یا اینکه شرکت ریلی باری را در زیرمجموعه رجا تشکیل بدهیم.

وی گفت: با عنایت به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای بازسازی اساسی، تعمیرات و آماده‌سازی قبل از نوروز، بیشترین تعداد ناوگان موجود شرکت رجا در ایام نوروز ۱۴۰۱ در سیر قرار گرفت و تعداد قطارها نیز افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در ادامه از ثبت یک رکورد درآمدی خبر داد و افزود: اصلاح برنامه‌ریزی مسیر واگن‌ها و متعاقب آن استفاده از واگن‌های نوسازی شده و نو برای برخی مسیرها، نهایتاً منجر به شکسته شدن رکورد درآمدی روزانه شرکت ‌رجا از ابتدای تأسیس در نوروز سال ۱۴۰۱ شد؛ این مهم با دستیابی به درآمدی بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در تاریخ‌های ۵ و ۶ فروردین‌ماه تحقق یافت.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل شرکت رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد