Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@13:37:08 GMT

لیگ برتر انگلیس و روزهای حساس مدعیان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۱۵۸

لیگ برتر انگلیس و روزهای حساس مدعیان


 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیگ برتر انگلیس بدون تردید معتبرترین و بهترین لیگ فوتبالی در سطح اول دنیاست.لیگی که همیشه باید منتظر بردن تیم‌های متوسط و پایین جدولی از تیم‌های صدر جدولی و مدعی قهرمانی بود.و حتی در جام اتحادیه و جام حذفی نتایج عجیب و شگفت انگیزی رخ می دهد.
لیگ برتر انگلیس ۳۳ هفته خود را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که البته جدول بازیهای همه تیمها منظم نیست.و بعضی تیمها ۳۳ بازی چون منچستر یونایتد و چلسی ۳۱ بازی و تیم‌های سیتی، لیورپول، تاتنهام، آرسنال ۳۲ بازی انجام داده‌اند. اما مثل همیشه بازیهای عقب مانده طبق برنامه از قبل تعیین شده برگزار می‌شود.تا تیمها همه بازی یکسان داشته باشند.
در دو شب گذشته در میانه هفته چند بازی مهم و از بازیهای عقب مانده بین تیم‌های که بازیشان بخاطر کووید و عوامل دیگر لغو شده بود برگزار شد. 
اگر بخواهیم بازیها و تیمها را تقسیم بندی کنیم.امسال ۳ دسته تیم در لیگ برتر وجود دارند.اول سیتی و لیورپول که مدعی اول قهرمانی اند.دوم،تیم‌هایی که دنبال کسب سهمیه و رسیدن بین ۴ تیم است.که تکلیف ۳ تیم سیتی،لیورپول و چلسی از اکنون مشخص است.و از بین تیم‌های آرسنال،تاتنهام و شاید یونایتد برای تنها تیم لیگ قهرمانان سال آینده می‌جنگند.و سوم تیم‌هایی که خطر سقوط تهدید شان می‌کند که میتوان از واتفورد و نوریچ نام برد.

بازیهای عقب مانده لیگ برتر در سه شنبه و چهارشنبه شب با ۳ بازی مهم برگزار شد،که نقش بسیار مهمی در قهرمانی و کسب سهمیه داشت.در اولین شب لیورپول در استادیوم آنفیلد در مقابل دشمن قدیمی و قابل احترام خود منچستر یونایتد قرار گرفت و توانست با ۴ گل حریف خود را تحقیر کند.حریفی که دیگر به هیچ تیمی در باختن و گل خوردن نه نمی گوید و انگار بعد رفتن فرگوسن به کلی طلسم شده است.
اما چهارشنبه شب دو بازی حساس دیگری برگزار شد که در اولین بازی منچستر سیتی برای جا نمانده در کورس قهرمانی مقابل تیم قدرتمند کلوپ با نتیجه ۳ برهیچ برایتون را شکست داد و با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول بازگشت. 
شاید بزرگترین و مهم‌ترین بازی چهارشنبه شب دربی شهر لندن بین چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفورد بریچ لندن برگزار شد که آرسنال که چند هفته متوالی شکست می خورد و برای کسب سهمیه و رسیدن به جمع چهار تیم اول لیگ برتر،باید چلسی را شکست میداد و منتظر بازیهای آینده خود و رقبای خود چون تاتنهام و شاید یونایتد میشد.و در نهایت آرسنال توانست بعد از ۳ شکست پیاپی، چلسی را ۴بر۲ شکست داد و هم امتیاز با تاتنهام منتظر بازیهای آینده باشند.
سیتی و لیورپول تا پایان فصل ۶ بازی مهم دارند که لغزش هر تیم می تواند،قهرمانی را از شهری به شهر دیگر منتقل کنند.لیورپول امسال خیلی آماده است و با قهرمانی در جام اتحادیه و رسیدن فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مدعی کسب چهارگانه است.و سیتی در کورس لیگ برتر و نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید آماده باید بازی کند.
در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.و یک اشتباه و حادثه می‌تواند جای قهرمان و شکست خورده و بکلی جای اشک ها و لبخندها را تغییر دهد.
محسن بهره دار 

هومن جعفری کد خبر: 1137702 برچسب‌ها فوتبال دنیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و وستهم در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهم عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

جرد بوون در دقیقه ۴۳ و میکائیل آنتونیو در دقیقه ۷۷ برای وستهم گلزنی کردند.

در مقابل اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۸ و آلفونس آرئولا (گل به‌خودی) در دقیقه ۶۵ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم کد خبر 748510

دیگر خبرها

  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند