Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:32:08 GMT

علاقه کنراد لایمر به همکاری دوباره با یولیان ناگلزمان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۲۰۹

به نظر می‌رسد بایرن مونیخ در رقابت برای جذب لایمر نسبت دورتموند دست بالاتر را داشته باشد

گویا کنراد لایمر علاقه دارد تا باری دیگر زیر نظر یولیان ناگلزمان بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روهر ناخریشتن، با وجود علاقه بروسیا دورتموند به کنراد لایمر، این بازیکن بیشتر به سمت بایرن مونیخ گرایش داد. لایمر علاقه دارد تا دوباره تحت نظر یولیان ناگلزمان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد نیز به این هافبک اتریشی علاقه‌مند است. با این حال اگر دورتموند در جذب لایمر ناموفق باشد، گزینه دوم آن‌ها ساور اشلاگر هافبک وولسفبورگ خواهد بود. این بازیکن 24 ساله از فصل آینده وارد سال آخر قراردادش با وولفسبورگ خواهد شد و علاقه زنبور‌ها نسبت به او، جدی است.

در قرارداد اشلاگر با وولفسبورگ بندی 40 میلیون یورو قرار گرفته است، اما به دلیل بیش از اندازه بودن آن در صورتی که اشلاگر قرارداد خود را تمدید نکند، می‌تواند در یک انتقال آزاد وولفسبورگ را ترک کند و به همین خاطر گرگ‌ها احتمالا از این خواسته خود کوتاه بیایند. اشلاگر می‌خواهد وولفسبورگ را ترک کند و گام بعدی را در حرفه‌اش بردارد. مارکو روزه به خوبی از این بازیکن اتریشی شناخت دارد. اشلاگر در سالزبورگ نیز زیر نظر روزه بازی کرده بود. در واقع ایجنت روزه و اشلاگر یکسان است و این دو به خوبی همدیگر را می‌شناسند.
 

همچنین بخوانید:

لایپزیش نمی‌خواهد هیچ‌یک از بازیکنان خود را به بایرن مونیخ بفروشد

نقل و انتقالات دورتموند | تمدید قرارداد مارکو رویس؛ علاقه به لایمر و اشلاگر

بایرن مونیخ با درخواست‌های گنابری و لواندوفسکی موافقت نخواهد کرد؛ علاقه به انکونکو و لایمر 

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد

به گزارش ورزش سه، کریستوف دام در دوران سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان با سبک خاص خود تیمی درخشان در لورکوزن ساخت تا موی دماغ بایرن در راه کسب عناوین قهرمانی شود. او پیش از ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن نزدیک‌ترین فردی بود که می‌توانست با لورکوزن قهرمان آلمان بشود اما آنها در یک شب عجیب مقابل باشگاه اونترهاخینگ شکست خوردند و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کردند تا این درد همیشه همراه دام بماند.

دام در سال‌های بعد به دلیل استفاده از مواد مخدر دستگیر شد و شهرت و سابقه درخشانش در فوتبال آلمان را از دست داد. در حالی که او حتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی آلمان نیز بود. این مربی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته امروز در ورزشگاه بای آرنا استادیوم خانگی لورکوزن به عنوان مفسر مسابقه این تیم مقابل اشتوتگارت حاضر بود و به شدت مورد تشویق هواداران لورکوزن قرار گرفت.

این مرد ۷۰ ساله سابقه هدایت هر دو تیم اشتوتگارت و لورکوزن را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که دام چند باری نامزد هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده و دستیار نزدیکش رولند کخ هم در زمانی سرمربی استقلال را بر عهده داشته است.

او در دورانی که سرمربی بایرلورکوزن هم بود دو شاگرد ایرانی داشت و مهدی پاشازاده و داریوش یزدانی دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای ۲ فصل زیر نظر او کار کردند تا دام چندان هم با بازیکنان غریبه نباشد.

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟