Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری با تلاش مجموعه حراست این شرکت در شهرستان‌ها و همراهی نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق، تعداد ۱۰۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهر‌های مختلف استان کشف و ضبط شد.

او  می‌گوید: مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان در آستانه فرا رسیدن گرمای زودهنگام طرح‌های تاب آوری شبکه و مقابله با انشعابات غیرمجاز را برای برخورداری مشترکان از برق پایدار اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: علیرغم ارائه دستورالعمل واگذاری انشعاب برق به صورت قانونی برای مشترکین، متاسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت دراین زمینه می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول، این امر باعث افزایش مصرف و بروز مشکلات فراوان در کنترل بار مشترکین می‌شود که در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با استفاده از روش‌های گوناگون اقدام به شناسایی این مراکز غیرمجاز نموده است.

آقای خدری گفت: هم استانی‌ها برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و حراست اداره برق شهرستان ها، یا از طریق سامانه سمات که لینک آن در اپلیکیشن "برق من" موجود است، و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستانمی گوید:  این همکاری مشترکین در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز، باعث حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب می‌شود که البته مشترکین همراه که این دستگاه‌ها را شناسایی و اطلاع می‌دهند، تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب می‌شوند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیرمجاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبظ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه