Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: ۷۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه از همان روزهای اول رسالت پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را بر عهده می‌گیرد و در همین راستا، سپاه در طول ۴۲ سال گذشته در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ملت ایران شهیدان زیادی تقدیم اسلام و میهن اسلامی می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران از همان روزهای اول در همه عرصه‌هایی که نیاز بوده با حضور پاسداران سلحشور خود حضور پیدا می‌کند و از انقلاب، نظام و ملت ایران دفاع می‌کند و این رسالت تا امروز نیز ادامه داشته و سپاه پاسداران روز به روز قدرتمندتر و عزتمندتر شده است و دفاع از ارزش‌های انقلاب را نیز در دستور کار خود قرار داده و قرار می‌دهد.

حسن‌زاده گفت: این روزها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده و تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است.

منبع: الف

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود