Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به جملاتی از وصیت امام علی(ع) اظهار داشت: امام خطاب به فرزندانش آن‌ها را به تقوای الهی وصیت کرد فرمود اگر دنیا بخواهد شما را فریب دهد، فریبش را نخورید و اگر چیزی از دنیا از دستتان رفت، غصه نخورید، همیشه حرف حق بزنید و عملتان را برای خدا و جزای او و نه توجه به دیگران انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) افزود: همواره دشمن ظالم  و یار مظلوم باشید و در کار خود نظم داشته باشید و هرکاری سر جای خود باشد؛ سعی کنید اگر دو نفر اختلاف دارند، میان آن‌ها را اصلاح کنید چرا که اصلاح بین دو نفر مسلمان از یک سال نماز و روزه ارزشش بالاتر است. 

طباطبایی‌نژاد درخصوص نظم در زندگی و کار گفت: امام خمینی(ره) در نظم، مطالعه، عبادت عجیب بود و حتی در ماه مبارک رمضان دیدارهایش کم می‌شد و با وجود سیاست و مملکت‌داری، عبادتش ترک نمی‌شد؛ شب‌های پنجشنبه خدمت امام در نجف بودم، دیدم که ایشان به مقوله زمان بسیار اهمیت می‌دهند.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه اصفهان طباطبایی نژاد صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است