Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش ورامین ، رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین در این جلسه با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ اصیل مردم و احیاء بازی‌های بومی و محلی اظهار داشت: بازی‌های بومی و محلی، بخشی از زندگی مردم به ویژه در مناطق روستایی بوده و نباید اجازه داد که رشد و توسعه جوامع و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه فناوری، این سنت‌های قدیمی را به دست فراموشی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد رستمی افزود: با توجه به بازگشایی مجدد مدارس و لزوم ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان و قشر جوان، مهترین راهبرد، برگزاری مسابقات بین دانش‌آموزی است که تحقق این مهم به همکاری مستقیم ادارات آموزش و پرورش و ارائه طرح‌های قابل اجرا در مدارس دارد.

وی گفت: شهرستان ورامین از شرایط مناسبی برای برگزاری بازی‌های بومی و محلی برخوردار است و اجرای جشنواره بازی‌های روستایی در روز طبیعت که با استقبال مردم مواجه شد، نشان از این امر دارد که مردم این دیار، به سنت‌های قدیمی خود که ریشه در فرهنگ اصیل این دیار دارد، پایبند و علاقمند هستند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ورامین و جوادآباد مشغول به تحصیل می‌باشند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش بازی های بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر