Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:01:40 GMT

روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۵۷۰

روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

امام جمعه بادرود گفت: روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: وظیفه آحاد مسلمانان جهان است که در روز جهانی قدس فریاد حمایت از مظلومان و فریاد محکومیت ظالمان را سر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باید همچنان با قدرت و با صلابت ضمن حضور در مراسم راهپیمایی به دنیای استکباری خاصه آمریکا و صهیونیسم جهانی نشان دهند که در پیشگاه ملت ایران منفورترین دولت‌ها دولت مستکبر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است.

وی افزود: هفته آینده روز جهانی قدس را با حضور آحاد مردم در سراسر کشور و در منطقه و بخش بادرود با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد.

امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: بوق‌های تبلیغاتی غرب و رسانه‌های استکباری که همگی از آبشخور مسموم صهیونیسم جهانی سیراب می‌شوند، در صدد هستند تا با گره زدن حمایت از فلسطین و حمایت از مظلوم به مسائل و مشکلات داخلی و با طرح شبهات مختلف و متنوع، زمینه حضور مردم مسلمان و انقلابی را در تظاهرات امسال کم‌رونق کرده و از راهپیمایی‌های باشکوه جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات، گفت: پس از مدت کوتاهی که از حمله تروریستی اخیر در حرم رضوی می‌گذرد، شواهد نشان از آن دارد که برنامه حساب‌شده‌ای برای ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و افغانستان در جریان است.

وی تصریح کرد: بیش از چهار دهه است که جمهوری اسلامی ایران میزبان بیش از چهار تا پنج میلیون مهاجر افغان بوده است که آنان همچون شهروندان ایرانی در شهرها زندگی می‌کنند و اخیراً پس از تسلط طالبان بر افغانستان بر این آمار افزوده شده است.

امام جمعه بادرود گفت: در این مدت، کمک‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران به ملت مظلوم افغانستان ادامه پیدا کرده است، اینکه به یکباره هجمه‌ای در مورد ضدیت با مهاجران افغان در ایران به راه می‌افتد و نهادهای وابسته به این کشور در افغانستان مورد حمله قرار می‌گیرند، کاملاً نشان‌دهنده اهداف مغرضانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان دو ملت ایران و افغانستان است.

کد خبر 570171

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه روز قدس امام جمعه بادرود فلسطین سیاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان