Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بعد از ظهر امروز در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۱ کشتی گیر حضور دارند، رضا مومنی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف زانابازار زاندانبود دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۶۱ کیلوگرم ۱۳ نفر شرکت کننده دارد، داریوش حضرتقلی زاده در دور اول با این سانگ چویی از کره جنوبی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف علی بیگ علی بیگوف (کشتی گیر روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۱۱ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف عنایت اله از پاکستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با کایکی یاماگوچی قهرمان جوانان جهان از ژاپن مبارزه می کند. باجرانگ پونیا دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از هند در بالای جدول این گروه حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم ۱۰ نفر شرکت کرده اند، محمدمهدی یگانه جعفری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تایشی ناریکانی از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ۱۲ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان عبداله عبدالکریم از کویت و دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از ژاپن کشتی می گیرد. نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان، اختیار نورزاف دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از ازبکستان و  در پایین جدول قرار دارد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم ۱۱ نفر شرکت کرده اند، علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان بیامبادورج انخبایار از مغولستان و عبداله حیدر از کویت مبارزه می کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ۱۱ نفر حضور دارند، محسن مصطفوی در دور اول به مصاف دولت مراد اورازگیلیوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد رو در روی دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند قرار می گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ۸ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست با آدیلت داولومبایف دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی های آسیایی از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان تاکوما اوتسو دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و جین میونگ کیم از کره جنوبی خواهد رفت.

همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، محمدحسین محمدیان در دور اول رو در روی ضیامحمد صفراف از ترکمنستان قرار می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند و تاکاشی ایشیگورو دارنده مدال برنز آسیا از ژاپن قرار می گیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ۹ نفر شرکت کرده اند، یداله محبی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سرداربک خولماتوف از ازبکستان می رود.
مسابقات از ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) به وقت ایران در پنج وزن نخست آغاز می شود که برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

شنبه ۳ اردیبهشت ماه:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم.

همچنین ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مسابقات مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم.

ساعت ۱۸ تا ۲۱ رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم.

یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹ وزن کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مسابقات مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم.

ساعت ۱۸ تا ۲۱ رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اولان باتار ، کشتی ، فدراسیون کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم دارنده مدال نقره آسیا نفر شرکت کرده اند برنده کشتی میان حریف در دور نفر حضور دارند دور دوم ۱۲۵ کیلوگرم کیلوگرم ۱۱ ۹۷ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا