Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:54:23 GMT

شایسته سالاری در ادارات فساد اداری را از بین می برد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۷۱۶

شایسته سالاری در ادارات فساد اداری را از بین می برد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: ایام لیالی قدر تعیین کننده آینده هر فرد است و در این ایام باید به درگاه خداوند به گونه‌ای درخواست داشت که مقدرات مناسبی برای آینده ما رقم بزند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جامعه وجود دارد گران فروشی است این درحالی است که برخی از قیمت‌ها به گونه‌ای افزایش یافته که افراد جامعه نمی‌توانند نسبت به خرید کالا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بزرگان اصناف باید به این بخش ورود کنند و اجازه ندهند قیمت‌ها بدون ضابطه افزایش یابد
امام جمعه شیراز تاکید کرد: در شغل دادن‌ها و انتصابات نباید مردم احساس کنند که تبعیضی وجود داشته است و مسئولان کشور و استان باید به صورت جدی در این بخش ورود کرده و اجازه ندهند افرادی که حقشان نیست به جایگاهی دست‌یابند.

وی افزود: نماد عدالت در جامعه بشری امام علی علیه السلام است و همواره عدالت را بیش از هرچیزی اهمیت داده و اهتمام ویژه ای برای آن مدنظر داشت و از جامعه شیعه نیز انتظار دارد که عدالت گستر باشند.

به گفته این مقام مسئول نباید عدالت در جامعه مورد غفلت واقع شود و مدیران توجه مناسبی به مسئله عدالت نداشته باشند بلکه همان گونه که در گام دوم آمده است باید به این موضوع اساساً توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های اعتقادی نماز جمعه تصریح کرد: در گام دوم انقلاب موضوع اصلی که رهبری بر آن تاکید داشته است موضوع معنویت است این در حالی است که در راستای رسیدن به معنویت باید به مسئله مراقبه توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد: شخصی که حرام و حلال نمی‌کند با تمامی اعضا و جوارح خود در حال گناه هستند و تحریک پذیری فرد برای انجام گناه نیز افزایش می‌یابد گاهی لقمه حرام تنها پول نیست بلکه یک امضا و انتصاب نیز عاملی برای لقمه حرام است.

او متذکر شد: برخی از غذاخوری‌های سطح شهر نسبت به پخش برخی از موسیقی‌های حرام اقدام می‌کنند و نه تنها خود نسبت به گناه اقدام می‌کنند بلکه دیگران را نیز به اجبار مجبور به شنیدن و د. دام گناه افتادن می‌کنند.

وی در خصوص روز قدس نیز تصریح کرد: به علت شیوع کرونا چند سالی مراسم روز قدس به گونه‌ای که بر حق است اجرا نشد و در این بین نیز برخی از کشورهای عربی نسبت به عادی سازی روابط اقدام کردند اما ملت فهیم فلسطین نه تنها مقاومت را کاهش دادند بلکه با انجام مأموریت در قلب رژیم صهیونسیتی جان این غاصبان را گرفتند.

او ادامه داد: اکنون مردم باید در روز جهانی قدس حضور پرشوری داشته و نسبت به مقابله با استکبار اقدام کنند.

کد خبر 5472909

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز روز قدس فلسطین لطف الله دژکام بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر خراسان رضوی مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران شیراز گرگان ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد