Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسدالله گنجعلی با اشاره به اینکه سپاه در سخت‌ترین شرایط خواهد ایستاد تا انقلاب استوار و با صلابت بماند، گفت: سپاه سد مستحکمی در برابر نفوذ دشمنان به کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار اسدالله گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم  در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که با مجاهدات حاج قاسم‌ها همیشه در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم پیشگام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وظیفه ذاتی سپاه همواره دفاع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مقاطع بسیاری ما در این دفاع مقدس خوش درخشیدیم.
این فرمانده جبهه مقاومت ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب سپاه هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کرد ما در جنگ با صدام که دنیا پشت سر او بود با هدایت‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و همواره سپاه موجب تثبیت انقلاب بوده و است.
وی ابراز داشت: دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است دفاع از مرز‌های این کشور اسلامی مقدس است؛ دفاع در هر جای این کشور چه در شمال، جنوب، شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق؛ ما باید همه جانبه از ایران اسلامی دفاع کنیم.
سردار گنجعلی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس از حریم ولایت نیز جان نثار بوده و است، گفت: مقابله با مستشاران آمریکایی و دشمنان بیگانه در منطقه، جهاد در جبهه‌های سوریه و عراق به منظور دفاع از حریم ولایت ائمه (ع)  تنها ذره‌ای از مجاهدات مقدس سپاه است.
وی خاطرنشان کرد: وظیقه ما دفاع  از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هدف ما دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است دفاع از این مزر‌های مقدس است، سعی ما جلوگیری از ضربه زدن دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران است .
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: دشمنان ما چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن همواره به این مرز و بوم چشم طمع داشتند از ابتدای این انقلاب دشمنان ما هر فرصتی پیدا کردند تا به این انقلاب نفوذ کرده و در جهت براندازی آن قدم بردارند. اما به فضل الهی انقلاب ما نه تنها نابود و منحرف نشده، بلکه بهتر از گذشته پایبند‌تر، محکم‌تر و اساسی‌تر ایستاده است.
وی یادآور شد: این ثبات انقلاب را مدیون زحمات امام خمینی(ره)، آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت‌های شبانه روزی پاسداران و رزمندگان، سپاه، ارتش و بسیج هستیم. همه برای پایبندی این انقلاب دست به دست هم داده اند تا با عنایت خدا انقلاب حفظ شود و پیشرفت کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است