Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه تهران با انتقاد از وضعیت گرانی قیمت کالاهای اساسی، گفت: گرانی قیمت‌ ها و افزایش سرسام‌آور و افسار گسیخته قیمت‌ها درد جانکاه مقام معظم رهبری است که در پیام سال نو هم آن را مطرح کردند.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز دغدغه این درد جانکاه را دارند که لازم است مسئولان محترم چاره‌ای بیاندیشند که مردم آرامش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مردم نتوانند فردا را پیش‌بینی کنند، زیبنده نیست.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نزدیک شدن به روز قدس، گفت: گام‌هایی که در روز قدس برداشته می‌شود، عمل صالح و از گام‌های خداپسندانه است. هر گامی که دشمنان شما را به خشم بیاورد، عمل صالح است.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: روز قدس امسال دو اهمیت ویژه دارد؛ یکی جنایتی رژیم اشغالگر فلسطین در صهیونیست‌ سازی بیت‌المقدس است که این توطئه بزرگ است و جای مرگ بر اسرائیل دارد. راهپیمایی روز قدس شما فریاد عظیم شما علیه این جنایت است.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از ملت فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی آن‌ها خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه اظهار کرد: سپاه باید از لیست تحریم‌ ها خارج شود، هر که می‌گوید سپاه نباید از لیست تحریم‌ها خارج شود، با دشمن همراهی می‌کند و لازم است مسئولان با کسانیکه این اراجیف را می‌گویند، برخورد کنند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گرانی کالاهای اساسی گرانی قیمت ها روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته