Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه استان بوشهر متکی به اقتصاد دریا است که در این حوزه طرح‌های مهمی اجرا و عملیاتی شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: یکی از مهمترین طرح‌ها در توسعه کسب و کار اقتصاد مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مرزی است که در این راستا اشتغال روستایی و اجرا طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرایی شدن طرح‌های پرورش آبزیان خبر داد و گفت: در این زمینه پروژه‌های پرورش ماهی و میگو در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر اجرایی شده که تولیدات آن سالانه افزایش می‌یابد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تکمیل راه‌اندازی پروژه شهرک شیلات رود شور در شهرستان گناوه از اولویت‌ها استان است؛ جزیره شمالی و جنوبی شهرستان گناوه محل اجرا پروژه ماهی در قفس است که علاوه بر آن در شهرستان‌های شمالی استان طرح‌های آبزی پروری از جمله پرورش ماهی و میگو توسعه یافته است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار کرد: طرح‌های مهم بندری در شمال استان بوشهر در حال اجرا است که بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح می‌شود همچنین طرح‌های گردشگری و توسعه مراکز اقامتی یکی از برنامه‌های مهم استان است که در این راستا توجه ویژه‌ای به توسعه زیر‌ساخت‌های نقاط گردشگری شده است.

باستین عنوان کرد: برای ساماندهی کالا همراه ملوان آیین‌نامه آن تدوین و تقدیم هیئت دولت شده که این آیین‌نامه در حال نهایی شدن است و نقش مهمی در توسعه کسب و کار و اشتغال‌زایی در نقاط مرزی و ساحلی استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده عملیات ساخت کارخانه فولاد استان بوشهر در شهرستان گناوه به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای ملوان ته لنجی بوشهر معاون اقتصادی فولاد کارخانه گناوه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد