Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:37:27 GMT

بازی‌های آسیایی به تعویق می افتد؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۷۸۹۷

مدیرکل شورای المپیک آسیا از احتمال لغو بازی‌های آسیایی هانگژو و برگزاری آن در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهر شانگهای چین به عنوان بزرگترین شهر این کشور در چند روز اخیر شاهد محدودیت هایی بوده و عده کثیری از ساکنان این بخش از چین در قرنطینه به سر می برند. با توجه به شرایط موجود و افزایش افراد مبتلا به کووید ۱۹ در شانگهای، این احتمال می رود که شاهد لغو یکساله این رقابت ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز خبر تعویق رسمی نشده و باید درد در نهایت چه اتفاقی در این زمینه می‌افتد.

انتهای پیام//

 

 

بیشتر بخوانید سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی: 16 رشته قطعا مدال‌آور هستند و 10 رشته هم شانس کسب مدال را دارند لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی بازی های آسیایی هانگژو عناوین مرتبط سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی: 16 رشته قطعا مدال‌آور هستند و 10 رشته هم شانس کسب مدال را دارند نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ توافق پسر گل‌محمدی با پرسپولیس ۲ وقتی طارمی وسط بازی افطار کرد ۳ پیام تلخی که کاپیتان پرسپولیس منتشر کرد ۴ پیغام جدید یک تیم لیگ برتری به پرسپولیس ۵ بازدید سجادی از ورزشگاه علی دایی ۶ واکنش گزینه پرسپولیس به جدایی از تراکتور ۷ رونمایی از اولین حریف تدارکاتی تیم ملی ۸ درخواست اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال؛ کریم باقری در تیم ملی بماند! ۹ تدبیر ویژه مجیدی برای بازی بزرگ ۱۰ این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! ۱۱ دروازه‌بان سابق پرسپولیس در فینال جام حذفی مقدونیه ۱۲ شرط عجیب مجری تلویزیون برای پیشکسوت فوتبال ایران! ۱۳ موقع پنالتی ترسیدم اما شک نکردم/ فوتبال ایران یک جام به نساجی بدهکار است ۱۴ کاپیتان پرسپولیس گوش به فرمان گل‌محمدی مهمترین اخبار تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است/ سپاه همواره در کنار مردم بوده است جای تئاتر لای پر قو است!/کارگردان تئاتر مسئولین را آگاه کرد! بورس ۱۴۰۱ حال خوبی خواهد داشت؛ اگر...؟ امتحانات مدارس به بعد از شب های قدر موکول شد محمدرضا ورزی: نگاه و دغدغه های فرهنگی رئیس جمهور قابل توجه بود آخرین اخبار ورزشی کمالوند با خیبر تمدید کرد بازی‌های آسیایی به تعویق می افتد؟ مشخص شدن تاریخ دیدار دوستانه استقلال-هوادار کشتی آزاد قهرمانی آسیا- مغولستان/ قرعه‌کشی انجام شد بازگشت علی کریمی به تمرینات بازدید رئیس فدراسیون دو و میدانی از آماده‌سازی قهرمانان نقره و برنز؛ سهم ایران از دومین روز مسابقات جهانی پومسه قضاوت داور ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازگشت بازیکن مغضوب گل‌محمدی به تمرین تاریخ آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی/ دعوت‌شدگان مشخص شدند پومسه قهرمانی جهان؛ اسامی ملی‌پوشان ایرانی قاب دل‌انگیز برای هواداران استقلال قهرمانی رئال مادرید با چاشنی تحقیر رقیب وقتی طارمی وسط بازی افطار کرد ژاپن از باشگاه‌های زنان آسیا انصراف داد مژده مربی ایتالیایی به هواداران استقلال اخبار برگزیده صهیونیست‌های قمارباز بدانند که بازی عوض شده قهرمانی رئال مادرید با چاشنی تحقیر رقیب وقتی طارمی وسط بازی افطار کرد مژده مربی ایتالیایی به هواداران استقلال جشن صعود فولاد یا بازگشت امید برای الغرافه؟! رقابت های بوکس در اراک چرا «نوروز رنگی 2» ساخته نشد؟ تقابل حساس نکو و استرا در عربستان شروع اردیبهشت با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ساخت یک اپلیکیشن جدید در دنیا که کرونا را تشخیص می‌دهد پری‌ناز ایزدیار با «مغز استخوان» به سینماها می‌آید خواص شگفت انگیز پوست کیوی چیست؟ سپاهان- پاختاکور؛ می‌‌خواهم زنده بمانم عاملی که باعث آبی شدن رنگ چشم می‌شود مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - کهف الشهداء بازی دوستانه اما سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس شبکه اجتماعی نوراللهی و قایدی در لباس احرام این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! طارمی شب‌ها با گل افطار می‌کند سفیر ایران: شعبده‌بازی طارمی «هت‌تریک» درون زمین است آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی های آسیایی هانگژو بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دو گل اوستون اورونوف در مقابل تک گل امیر محمد هوشمند پرسپولیس را با 3 امتیاز کامل از مازندران راهی تهران کرد.

دانلود (42.1MB)

دیگر خبرها

  • رتبه علمی دانشگاه ارومیه ارتقا یافت/۱۵۰ در بین دانشگاه‌های آسیایی
  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای