Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «شب بیدار» گفت: به طور کلی وضعیت دستمزد بازیگران اصلا خوب نیست، به جز آن عده معدود که جزو بازیگران سینما هم محسوب نمی‌شوند، مابقی با مشکلات بیشماری زندگی خود را سپری می‌کنند.  عبدالرضا اکبری در گفتگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی سریال «شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام را به پایان رسانده ام، تم اصلی داستان «شب بیدار» یتیم‌نوازی است؛ به نوعی قیم بودن یک یتیم و مسئولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد مورد توجه این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «معمای شاه» درباره مشکلات پیرامون پرداخت دستمزد بازیگران اضافه کرد: به کل ما بازیگران نسبت به زحمتی که می‌کشیم دستمزدی نمی‌گیریم، کمتر از ۱۰ درصد بازیگران به اندازه کل ۹۰ درصد بازیگران دیگر دستمزد می‌گیرند که البته آن‌ها هم دستمزدشان را از سینما نمی‌گیرند و مناسبات دیگری با اسپانسر‌ها و سرمایه گذاران دارند و اگر نه من فکر می‌کنم حتی بیشتر از ۹۰ درصد بازیگران علنا دستمزدی دریافت نمی‌کنند.  

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخبار بیشتر رسانه ملی اینجا مشاهده کنید

وی در همین راستا ادامه داد: به طور کلی وضعیت دستمزد بازیگران اصلا خوب نیست، به جز آن عده معدود که جزو بازیگران سینما هم محسوب نمی‌شوند، مابقی با مشکلات بیشماری زندگی خود را سپری می‌کنند. 

بازیگر سریال «آنام» درباره عدم سندیت قرارداد بازیگران سینما اظهار کرد: به طور معمول در بند آخر قرارداد بازیگران یک حکم مطرح می‌شود که در صورت بروز مشکلات مالی بین دو طرف داوری می‌کند، برخی مواقع بازیگران با حضور همین حکم به حقشان می‌رسند و در برخی مواقع آنقدر دوندگی می‌کنند که قید دستمزدشان را می‌زنند. 

وی درباره تجربه شخصی خود نسبت به عدم تعهد تهیه کنندگان ادامه داد: در کارنامه کاری من موارد بسیار زیادی وجود داشته که تهیه کننده دستمزدم را نداده و طلب من از پروژه‌های مختلف بسیار زیاد است، برخی از مبالغ را گرفتم، ولی بسیاری از این مبالغ را نگرفتم، گا‌ها آنقدر زمان از طلب من گذشته که یادم رفته پولی را از یک تهیه کننده طلبکارم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به کنار گذاشته شدن بازیگران میانسال و کهنسال خاطرنشان داد: در سینما تماما به گیشه نگاه می‌شود و فیلمنامه را براساس بازیگران چهره می‌نویسند، در اکثریت فیلم‌ها باید دو بازیگر جوان بفروش وجود داشته باشد، به همین دلیل به سنین بالای چهل سال توجه خاصی نشده و سرمایه گذاری خاصی نسبت به آن صورت نمی‌گیرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران دستمزد بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال