Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد میرزایی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان استان مرکزی با حضور ۶ شهرستان این استان برگزار و ۴۰ بوکسور در قالب ۲۰ مسابقه با یکدیگر به رقابت‌ پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها شهرستان اراک مقام نخست را کسب کرد و شهرستان‌های کمیجان و ساوه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بوکس استان مرکزی خاطرنشان کرد: «مهرداد قاسمی» از شهرستان خمین، «سجاد پارسا»، «صادق حق‌بین»، «محمدبختیاری»، «مصطفی صالحی»، «بهنام محمدی»، «کیان سیلانی» از شهرستان اراک ، «حامد قنبری»، «علیرضا قهاری»، «اسماعیل ابن یمنی» از شهرستان ساوه و «سعید و فرهاد اعلایی‌پور» نیز از شهرستان کمیجان نفرات برتر این مسابقات بودند که توسط کمیته فنی هیأت بوکس استان برای شرکت در اردوی مسابقات کشوری انتخاب شدند.

میرزایی افزود: احکام ارکان هیأت بوکس استان مرکزی در سال جاری نیز اعطا و« نعیم رضائی» به عنوان مدیر روابط عمومی، «کیارش محمدحسینی» به عنوان رئیس کمیته داوران، «ولی‌اله امیدی» به عنوان رئیس کمیته اجرائی، «رضا داودیان» به عنوان رئیس کمیته فنی هیات بوکس این استان معرفی شدند.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی گفت: «سعید ذوالفقاری» به عنوان رئیس کمیته مربیان، «سعید اعلایی» به عنوان رئیس کمیته آموزش، «محسن بابایی» به عنوان رئیس کمیته انضباطی و سید«حمید صفایی» به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی هیات بوکس استان معرفی و منصوب شدند.

میرزایی یادآور شد: مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور قرار بود اسفندماه سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان برگزار شود که با توجه به شیوع گسترده موج ششم ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط شهر زاهدان زمان برگزاری این رقابت‌ها، به ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ ماه امسال موکول شد.

بیش از ۲ هزار بوکسور در نقاط مختلف استان مرکزی زیر نظر هیات بوکس این استان فعالیت می کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فدراسیون بوکس اراک استان مرکزی فدراسیون بوکس عنوان رئیس کمیته استان مرکزی بوکس استان هیات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور