Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استفاده از نیروهای بومی در حوزه های مدیریتی یک درخواست عمومی و مطابق با دانش مدیریت منطقه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه این استان در بخش اقتصادی افزود: استان بوشهر با توجه به داشتن انرژی نفت و گاز و پتروشیمی فضای لازم برای اشتغال جوانان را دارد و باید از این فضا بهره لازم برده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار بیکاری ۸.۴ تا ۹ درصد استان بوشهر از سوی مراکز آمار کشور اظهارداشت:  ۵۰ هزار نیروی کار آماده در استان بوشهر وجود دارد که به کار گیری این افراد برای این چنین استانی با این قابلیت‌ها باید ساده باشد.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: با حضور دولت جهادی و انقلابی سیزدهم انتظار می رود شاهد تحولاتی در کشور و استان در زمینه اشتغال جوانان باشیم و این کار همت مسئولان را می طلبد.

صفایی بوشهری افزود: باتوجه به نگرش دولت و تلاش های استاندار بوشهر در جهت اشتغال جوانان تحصیل کرده امید می رود در یکی دو سال آینده آمار بیکاری در استان به کمترین میزان خود برسد.

وی اضافه کرد: صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، هسته ای و ظرفیت هایی مانند تجارت ، کشاورزی و شیلات می توانند از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

صفایی بوشهری گفت: از نیروهای بومی تحصیل کرده علاوه بر کارهای کارشناسی باید در رده های مدیریتی نیز بهره گرفت و به عنوان یک نعمت به آنها نگاه شود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه به موضوع گرانی های کاذب اشاره کرد و گفت : پشت صحنه برخی از این گرانی های کاذب ، سودجویی و سوداگری است و بدون اینکه نرخ تولید افزایش و یا کمبودی باشد ، کالایی را گران می کنند که برخورد قاطع مسئولان مربوطه را می طلبد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل افزود: سپاه پاسداران در طول عمر انقلاب اسلامی به خوبی از حریم انقلاب و نظام اسلامی محافظت کرد و نه تنها در عرصه های دفاعی و نظامی بلکه در خدمت رسانی به محرومان ، تولید علم و پیشرفت ،تولید محصولات دانش بنیان و تربیت نیروهای جوان کارنامه ای درخشان دارد.

وی در ادامه عملیات تروریستی در مزار شریف افغانستان که منجر به شهادت دهها مسلمان نمازگزار شد و سرکوب نمازگزان در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی  را محکوم کرد .

امام جمعه بوشهرافزود: مسجد مرکز قدرت نظام اسلامی است و همیشه دشمنان از حضور مسلمانان در مسجد در هراسند و عملیات تروریستی خود را در این مکان مقدس انجام می دهند .

وی بیان کرد: از آن جایی که مسجد نقطه قوت مسلمانان است باید این مراکز دینی و مذهبی را پاس بداریم .

صفایی بوشهر با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی گفت: از بالاترین شورا که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است تا شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همه در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت کنند و منشا خدمات آنها موجب پیشرفت شود.

اهرم

امام جمعه اهرم گفت:  هدف نظام سلطه از ایجاد چند دستگی در بین امت اسلامی، انجام عملیات های تروریستی در افغانستان، به خاک و خون کشیدن شیعیان، به آتش کشیدن کتاب آسمانی مسلمانان و حمله به مسجد الاقصی سست کردن اراده مسلمانان است.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های نماز جمعه افزود: همه این جنایت ها از سوی مسلمانان ایران و سراسر جهان محکوم است.

وی با اشاره به روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یاد آورشد: همراه با خروش امت اسلام علیه کفر و صهیونیست و ابراز همدلی و حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت فعال خواهیم داشت و زمینه ای خواهد شد که  این غده چرکین دنیای بشری برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهد شد.

پهلوزاده گفت: امشب شب قدر شب برگشت به خداست، تغییر و از سر نوشتن سرنوشت است پس همه باید با یک تصمیم و اراده بیاییم و سرنوشت را بهتر از آنچه هست تغییر بدهیم.

دیر

امام جمعه دیر گفت : با توجه به سخنان امام علی (ع ) مسوولان باید مردمی باشند و مردمی بمانند.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه دیر افزود: مسوولان باید  عاشق خدمتگزاری به مردم باشند و تا آخر مسوولیت با مردم باشند و جواب تلفن مردم بدهند و کارهای مردم به امروز و فردا نگذارند .

وی گفت: بخشنامه های اداری کارساز نیست و علی ( ع) غمخوار مردم  و خودش وقف مردم کرده بود و مسوولان دغدغه علی را در زندگی بکار بگیرند .
 

امام جمعه دیر بیان داشت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش بر بکارگیری نیروی توانمند بومی در شرکت ها کنند زیرا اکنون بی توجهی می شود و این ذهنیت که نمایندگان کاری نمی کنند برطرف کنند و با مردم باشند.

وی سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت و افزود: سپاه در تمام عرصه ها و دوره ها خوش درخشیده است و هر جا که آرمان ها به خطر بیفتد ، سپاه حضور پیدا می کند و ما اکنون در خارج شاهد اقدامات خصمانه دشمن علیه این نیرو هستیم  و عده ای هم در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی گفت:  سپاه در کنار ارتش نماد اقتدار و کارآمدی و آبادانی است. 

حجت الاسلام حسینی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن و مسجد الاقصی  گفت:این اقدامات نشانه پای بندی امت اسلام به اسلام و قرآن است و امت اسلامی تا آخرین قطره خون از مقدسات دفاع خواهد کرد و دشمن منطق ندارد و به قرآن حرمت شکنی می کند و با این کارها نقاب از چهره خود بر می دارند.

وی ادامه داد: جوانان مومن فلسطینی با ناامیدی از اقدام مجامع بین المللی آرامش از صهیونیست ها گرفته و وظیفه داریم که جمعه آینده با حضور گسترده در روز جهانی قدس نفرت و بیزاری خود را از دشمنان اسلام بویژه آمریکا و اسراییل و تعرض به امت اسلام اعلام و جنایت ها و هتک حرمت را محکوم کنیم .

برازجان

امام جمعه برازجان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) افزود: شب قدر در آیات و روایات اشاره به نکاتی چون شب قدر شب نزول قرآن، شب تقدیر، گشوده شدن درهای آسمان، قلب ماه رمضان، و شب نزول ملائکه اشاره شده است.

حجت الاسلام حسن مصلح با اشاره به دوم اریبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی همه جا و همیشه خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده  است.

وی گفت:سپاه نیروی مولد، زمینه ساز تشکیل بسیج مستضعفان و نیروهای مقاومت در جهان اسلام ،  نماد اقتدار و پایداری ، کارآمدی ،سازندگی ،عمران و آبادی بوده که همه اینها عمده دلیل سپاه هراسی توسط دشمن است.

وی در ادامه در خصوص پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در واقعه طبس بیان کرد: این حادثه  جلوه تحقق وعده های الهی و شکست پذیری جبهه استکبار است.

وی در پایان به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمانی دفاع از مظلومین و اعلام انزجار از مستکبرین عالم واجب است بویژه با حوادثی که در فلسطین و کرانه غربی رود اردن و غزه در حال وقوع است و در واقع نباید جوانان مبارز فلسطینی و مقاومت احساس تنهایی کنند.

گناوه

امام جمعه گناوه گفت: سپاه پاسداران که لرزه بر اندام دشمن انداخته ، نماد اقتدار و پایداری ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام در سال ۱۳۵۸  با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب، بیشترین و مهم ترین نقش را در حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور و نظام ایفا کرده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه آمریکا از بدو انقلاب بخصوص در سالیان  اخیر ، راهبرد شوم سپاه هراسی را جز راهبردهای کلان و مستمر خود قرار داذه است، تردیدی نیست که اقدام شوم استکبار بخاطر این است که   بخش عمق راهبردی حفاظت از انقلاب اسلامی در جهان برعهده این شجره طیبه که همیشه همراه و غمخوار مردم چه در بحث کرونا ، سیل ، زلزله و حوادث غیرمترقبه و نظام اسلامی و ولایت بوده است.

رکنی حسینی به شکست  آمریکا در حادثه طبس اشاره کرد و گفت: در ۵ اردیبهشت سال ۵۹ که آمریکا قصد  نجات جان گروگان های خود را داشت ،  دست غیبی خداوند به یاری ملت ایران آمد و در صحرای طبس  شکست مفتضحانه و سختی خورد و رسوا شد.

امام جمعه گناوه افزود: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند اگر توطئه ای علیه ملت کنند نقش برآب و شکست خواهند خورد.

وی با محکوم کردن حرکت سخفیف قرآن سوزی در کشور سوئد اظهارداشت: این اقدام گستاخانه برای اولین بار  نیست توسط دشمنان صورت گرفته است بلکه  اهانت و مبارزه با  کتاب الهی قرآن  در طول ۱۴۰۰ سال  وجود داشته است.

رکنی حسینی افزود: سوزاندن قرآن در کشور سوئد به بهانه آزادی بیان در کشورهای دیگر غربی هم در گذشته اتفاق افتاده است که این  حرکت سخیف و بی منطق نشان از ضعف و استیصال غرب در مقابل با موج اسلام گرایی در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان  بدانند که راه به جایی نخواهند برد و طبق وعده الهی ، آینده از دین اسلام و قرآن است.

امام جمعه گناوه گفت: اقشار و گروه‌های مختلف اعم از  مردم، حوزه های علمیه،  مراجع عالیقدر، نظام اسلامی،کارگزاران و مراکز علمی و دانشجویی از هر دین و مذهبی،  این اقدام  خبیثانه را که اهانت به دو میلیارد مسلمان ،  همه انبیای الهی و کتب اسلامی است، محکوم کردند.

وی اظهارکرد: در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، روز جهانی قدس که ازطرف امام نامگذاری شده قرار داریم  و امسال  بعد از دو سال تعطیلی  راهپیمایی های سراسری بخاطر شیوع ویروس کرونا باشکوه و حضور پررنگ ملت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری بوشهر تنگستان دشتستان بندردیر رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر تنگستان دشتستان استانداری بوشهر تنگستان دشتستان بندردیر رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس امام جمعه بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جهانی قدس صفایی بوشهری صفایی بوشهر حجت الاسلام نظام اسلامی استان بوشهر امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب