Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه متأسفانه برخی حاضر هستند برای منافع زودگذر سخصی خود منافع کشور را فدا کنند گفت: افرادی که در تار و پود اقتصاد کشور خانه کردند و نمی‌گذارند اقدامات اصلاحی انجام شود شناسایی شده و دستشان کوتاه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیزد، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به سالروز تأسیس نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدامات ارزشمند این نهاد در ماه اردیبهشت به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: باید کتاب‌ها در مورد خدمات ارزنده انجام گرفته این نهاد نوشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سالگرد حمله آمریکا به طبس اشاره کرد و گفت: آن لحظه دست حمایت خداوند نمایان شد و شن‌های طبس توطئه دشمنان را خنثی کردند این نشان داد که انقلاب از جای دیگری حمایت می‌شوند و این مایه خرسندی برای ما است.

امام جمعه موقت یزد افزود: مسائل اقتصادی و گرانی مردم را گرفتار کرده است، تورم‌های زنجیره‌ای که اتفاق افتاده است یک مسئله سنگینی برای کشور است و متأسفانه ریشه‌های عمیقی در دوران گذشته و تدابیر گذشته دارد که تحریم‌های دشمنان و شرایط جهانی هم بر آن افزوده است.

مدرسی خاطرنشان کرد: ما نسبت به شرایط جهانی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم، مرکز آمار ترکیه مدتی پیش اعلام کرد که تورم در آنجا 60 درصد شده است، کشوری که جنگ و تحریمی ندارد و شرایط یا مشکل خاصی هم ندارد چه بسا متجاوز هم است این تورم را دارد.

وی تصریح کرد: مشکلات جهانی است و منفصل از هم نیست آن کشورهایی که مدعی اقتصاد اول اروپا هستند آمارهای تورمی زیادی دارند، این زمان تورم جهانی به هم متصل است و با توجه به اینکه کالاهایی به کشور وارد می‌شود این تورم به همه کشورها منتقل می‌شود.

امام جمعه موقت یزد با تأکید بر اینکه برای حل این معضل خودمان می‌توانیم کنترل کنیم بیان کرد: باید گروه‌های متخصص، فهیم، مستقل و دانا قضیه را از زوایای گوناگون با دقت بررسی کنند و معایب را شناسایی کنند، سپس راه حل‌ها را پیدا کرده و دولت آن‌ها را به طور جدی اجرا کند.

مدرسی افزود: متأسفانه دست‌های ناپاکی وجود دارد که منافع نامشروع دارند و نمی‌گذارند برخی حرکت‌های اصلاحی انجام شود، این افرادی که در تار و پود اقتصادی خانه کرده‌اند را باید شناسایی کرد.

امام جمعه همدان: مردم در شرایط سخت اقتصادی ‌کشور ‌دست نیازمندان را بگیرند‌سرپرست معاونت اقتصادی استانداری  خراسان جنوبی منصوب شداستاندار خراسان جنوبی: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صورت دستوری حل نمی‌شود

وی همچنین با اشاره به مسئله تعارض منافع گفت: این موضوع مسئله بسیار مهمی است متأسفانه بسیاری حاضر هستند برای منافع زودگذر خود منافع کشور را فدا کنند، دست این‌ها باید کوتاه شود البته شناسایی آن‌ها کار سختی است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه با جار و جنجال و تبلیغات مسأله حل نمی‌شود عنوان کرد: لازم است رسیدگی دقیق، فنی و اسلوب صحیح این کار انجام شود.

انتهای پیام/781/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در سنگر دستگیر شد

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی در بخش سنگر قصد اخاذی از اهالی و واحدهای صنفی را دارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد، متهم با غصب عنوان خود را مأموران یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم داخل منزلش و کشف یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097364

دیگر خبرها

  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی