Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:54:00 GMT

راهپیمایی روز قدس باید متفاوت از سال های گذشته برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۵۱۶

راهپیمایی روز قدس باید متفاوت از سال های گذشته برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه باید نسبت به همسایگان احساس وظیفه داشت، اظهار کرد: با نماز باید رفیق بود چرا که ستون دین است.

وی عنوان کرد: نماز باید در زندگی‌ها نقش بیافریند و نباید به صورت ظاهری و صوری خوانده شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در جهاد با کفار نباید سستی شود، تصریح کرد: در برابر کفار، مستکبرین، طاغوت‌ها نباید کم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نکونام افزود: زبان نباید به جای اینکه دشمنان را تضعیف کند دشمن را قدرتمند کند.

وی با بیان اینکه باید چهره واقعی دشمنان را نشان داد، گفت: نباید دلبستگی به دشمنان خدا و دین خدا موجب شود از ایستادگی در برابر آن‌ها دست بردارید.

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد: جهاد ایستادی و مقابله با مال، جان و زبان در برابر دشمن است.

حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: جامعه باید پیوسته به هم باشد تا دشمن نتواند از هیچ روزنه‌ای برای نفوذ به آن داشته باشد و نتواند جوانان را جذب خود کند و دل افراد جامعه را خالی کند.

وی با بیان اینکه نباید از هرگونه بخشش برای یکی کردن جامعه کوتاهی کرد، افزود: امروزه رهبر انقلاب راه درست را به ما نشان می‌دهد و باید از آن تبعیت کنیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت امام علی (ع)، تصریح کرد: صراط مستقیم راه امیرالمومنین (ع) است که باید آن را الگوی خود قرار داد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شب بیست و سوم بیشتر از همه مورد سفارش قرار گرفته است، مطرح کرد: اگر در این شب‌ها از خدا بخواهیم درون ما تحول و انقلاب درونی در ما ایجاد کند به همه چیز دست یافته‌ایم چرا که توبه و اعمال حسنه و دوری از زشتی و پلیدی به دنبال آن خواهد بود.

وی به واقعه طبس اشاره کرد و گفت: خدا در این واقعه معجزه گونه و با لشکر غیبی و با طوفان شن دشمن را زمین گیر کرد و توطئه آن‌ها را خنثی کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بنی صدر خائن در موضوع طبس به انقلاب خیانت کرد، ادامه داد: از این نفوذی‌ها و خائن‌ها در انقلاب زیاد وجود داشته است.

حجت الاسلام نکونام به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و این مهم موجب شد جرأت و جسارت اسرائیل یک میزان افزایش یابد چرا که فکر کردند مردم از حمایت‌های خود دست برداشته‌اند.

وی افزود: این راهپیمایی باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر و پرشکوه‌تر برگزار شود.

کد خبر 5472997

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه رمضان 1401 شب قدر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد خطبه های نماز جمعه شیراز گرگان راهپیمایی روز قدس حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد