Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه غربی‌ها تنها ادعای آزادی بیان دارند گفت: شعار آزادی بیان از سوی غرب یک شوخی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس پور در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی برگزار شد به استبداد رسانه‌ای غربی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: غربی‌ها در زمینه آزادی بیان تنها شعار می‌دهند و در عمل و در جنگ بین روسیه و اوکراین این استبداد رسانه‌ای آن‌ها مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که جنگ روسیه و اوکراین آغاز شده است رسانه‌های غربی تنها از یک سوی جنگ حمایت می‌کنند و اگر موضوعی و سخنی درباره حمایت از روسیه زده شود سریع آن حساب در فضای مجازی مسدود می‌شود و این امر نشان می‌دهد غرب تنها ادعای آزادی بیان دارد.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه موضع کشور ایران درباره جنگ روسیه و اوکراین مشخص است افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری ایران خواستار توقف جنگ و مشخص شدن ریشه بحران است.

حجت‌الاسلام قدس پور با بیان اینکه کشور ایران نگاهی فراتر از حمایت از سوهای مختلف جنگ دارد افزود: ما به دنبال عدالت با ظهور امام زمان (عج) هستیم تا با ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) جامعه جهانی که دغدغه حمایت از مظلوم را دارد شکل بگیرد.

وی درباره برخی سوگیری‌های رسانه‌های غربی و عدم توجه به آزادی بیان در غرب و رسانه‌های آن گفت: به‌عنوان‌مثال اگر در فضای مجازی عکسی از سردار شهید سلیمانی منتشر شود بلافاصله حساب‌ها مسدود می‌شود و این نشان می‌دهد که غرب از ترویج ناب و اندیشه سردار سلیمانی و ترویج فرهنگ شهادت ترس دارد.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در تحولات روسیه و اوکراین نیز رویه بستن‌های حساب‌ها در فضای مجازی دنبال می‌شود افزود: هر و جا و هرکسی و یا هر نماینده‌ای در اروپا از روسیه حمایت کرد حساب او بسته شد و حتی روسیه زا بازی فوتبال نیز حذف شد و این نشان می‌دهد آزادی بیان در غرب تنها یک شوخی و شعار است و باید دید کجا می‌توان این آزادی را پیدا کرد.

برپایی نماز جمعه با حضور 150 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجدالاقصیامام جمعه بندرعباس: افراد بی‌انگیزه هنوز بر مسند‌ امور قرار دارند/ دولت وضعیت مدیریت را به ثبات برساندامام جمعه شهرکرد: دولت نباید اجازه دهد امید مردم مخدوش شودامام جمعه زنجان: توسعه "فرهنگ انقلاب اسلامی" استکبار را به هراس انداخت

وی همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت امام نخست شیعیان به برخی از ویژگی‌های این امام همام اشاره کرد و گفت: داشتن تقوای حاکمیتی، داشتن سعه‌صدر در برابر انتقادات و تقوای الهی از ویژگی‌های حضرت علی (ع) بود و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به دنبال همین تقوی حاکمیتی است.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت سمنان روسیه و اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم

ایسنا/سمنان نیکو کاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم با تجربه که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت به دانش‌آموزان آموختند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) از آزادی یک معلم با سابقه در روز معلم خبر داد و اظهار کرد: یک زن معلم با سابقه به‌دلیل مشکلات مالی به زندان شاهرود افتاده بود و تلاش برای آزادی‌اش انجام شد.

وی با بیان اینکه با همت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چند جلسه با شکات برگزارشد، گفت: این جلسات با حضور معتمدان، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این زن معلم فراهم شود، اما رضایت گرفته نشد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران، ۳۰۰ میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و ۳۶۷ میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان برای آزادی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: معلمان جایگاه بسیار والایی دارند و جایگاه آنها، کلاس درس است. به همین دلیل با همت خیران این معلم آزاد و در جمع دانش‌آموزان خود حاضر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد