Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت شدید و عدم تمدید قرارداد شاید باعث شود پل پوگبا را دیگر در منچستریونایتد نبینیم

احتمالا دیگر پل پوگبا را با پیراهن منچستریونایتد نبینیم چرا که مصدومیت این هافبک فرانسوی به قدری جدی است که او به احتمال فراوان ادامه فصل 22-2021 را از دست خواهد داد.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورتس، رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل آرسنال از مصدومیت جدی پل پوگبا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 29 ساله فرانسوی در دقیقه 10' بازی منچستریونایتد و لیورپول مصدوم شد و جایش را به جسی لینگارد داد. با اعلام رالف رانگنیک، پل پوگبا به احتمال قریب به یقین نخواهد توانست تا پایان فصل جاری به میدان برود و شش بازی آینده شیاطین سرخ را از دست خواهد داد. قرارداد پوگبا در پایان فصل جاری تمام می‌شود و نشانه‌ای برای تمدید قرارداد وجود ندارد. اسکای اسپورتس چند روز پیش از جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد در پایان فصل خبر داده بود. این یعنی با توجه به مصدومیت کنونی پوگبا، بازی برابر لیورپول که به شکست 4-0 شیاطین سرخ منجر شد، احتمالا آخرین بازی این ستاره فرانسوی برای منچستریوتایتد خواهد بود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران