Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اولین جلسه کارگروه سازندگی استان لرستان در سال جدید به همت بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و به ریاست استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

 سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان در این جلسه گفت: محرومیت‌زدایی به ویژه در مسئله‌ آب شرب و مصارف کشاورزی و تداوم پروژه‌های مشترک سازندگی سپاه با استانداری و تامین کیفیت مناسب و هم‌چنین ایجاد زمینه برای صرفه‌جویی در مصرف آب با استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی از مهمترین مباحثی است که در کارگروه سازندگی استان مورد تاکید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی نیز در ادامه با اشاره به ضرورت تاسیس بسیج سازندگی در کشور، خواستار برگزاری جلسات کارگروه سازندگی استان در هر فصل و با حضور استاندار و مشارکت سایرین و حمایت همه‌جانبه از پروژه‌های سازندگی و رزمایش جهادگران فاطمی شد. 

در این جلسه مصوب  جلسات کارگروه بسیج سازندگی به صورت منظم و فصلی و در صورت لزوم فوق‌العاده برگزار شود.

تشکیل قرارگاه استانی آب شرب و جلسات منظم در مدت‌زمان هر دو هفته یک‌بار برای بررسی مشکلات و رفع موانع مشکلات با حضور دستگاه‌ها و اشخاص ذی‌صلاح، تاسیس قرارگاه خدمت‌رسانی به محلات حاشیه‌نشین‌ و استفاده از ظرفیت قانونی بودجه‌ ۱۴۰۱ و اعتبارات دستگاه‌های استانی برای تامین نیازمندی ساکنین آن مناطق از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

برگزاری و تداوم جلسات منظم قرارگاه و هم‌چنین تشکیل کارگروه بسیج سازندگی در شهرستان‌های استان با ریاست فرمانداران، بسیج سازندگی و فرمانده محترم سپاه ناحیه و سایر ادارات مربوطه و ارسال نتایج هر جلسه به دبیرخانه استان از جمله مصوبات جلسه بود که با تاکید و اشتیاق حاضران بر حمایت از جهادگران این عرصه و تداوم حمایت‌ها تا بهبود اوضاع همراه بود.

مسوول بسیج سازندگان لرستان در پایان با اذعان به وظایف بسیج سازندگی در رفع محرومیت و سازندگی و تکریم حاشیه‌نشین‌ها و تامین نیازهای‌شان و هم‌چنین تاکید بر ضرورت رفع مشکل کمبود آب ابراز امیدواری کرد که خروجی این جلسات عملی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری لرستان لرستان اخبار لرستان سپاه لرستان بسیج سازندگی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد