Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:10:22 GMT

روز قدس با تمام وجود از فلسطین حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۶۹۰

روز قدس با تمام وجود از فلسطین حمایت می‌کنیم

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک را به شرح زیر بیان کرد.

با توجه به درپیش بودن جمعه پایان ماه رمضان و روز قدس، ایران اسلامی، مردم استان مرکزی و شهر اراک همانطور که در طول ۴۲ گذشته روز قدس را با عظمت و باشکوه برگزار کرده ایم برای این روز بزرگ آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم هفته آینده هم آیین روز قدس را هرچه باشکوهتر برگزار می‌کنند و همه یک صدا، یکپارچه و باعظمت شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ برصهیونیست و دورد بر فلسطین سر می‌دهیم و با تمام وجود از فلسطین حمایت می‌کنیم.

روز قدس روز عزت، شرف و عظمت ملت و روز امت اسلام است و ما پای قدس ایستاده ایم و تا آخر خواهیم ایستاد و درراهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور، نیاز است در کنار مشکلات کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی نیز دیده شود.

در دوران طاغوت با وجود صادرات ۵ یا ۶ میلیون بشکه نفت از کشور به آمریکا و اسرائیل، توان ساخت یک اسلحه ژ۳ نیز در کشور وجود نداشت.

با وجود با عظمت امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، علما و شهدای انقلاب اسلامی، برخی افراد به دنبال این هستند که پهلوی بازگردد این افراد اگر در کربلا هم بودند امام حسین (ع) را نیز تنها می‌گذاشتند.

طالبان با توجه به حادثه دلخراش مدرسه پسرانه در افغانستان، غرب و شرق کابل، مزار شریف و حمله به کنسولگری ایران در این کشور، باید امنیت را در این کشور برقرار کنند و نباید خودشان در این مسائل نقش داشته باشند.

توهین به قرآن کریم در کشور‌های اروپایی ننگ دیگری بر غرب، استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی است و استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی از جنایتکاران حمایت کرده و نسبت به قرآن کریم بی‌احترامی می‌کنند.

باید از این شب‌های قدر و فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده را ببریم و قدر شب‌های قدر را بیشتر بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای بهره مندی هرچه بیشتر از آن استفاده کنیم.

باید با همت، عزم و اراده و عظمت این فرصت‌ها و شب‌ها را قدر بدانیم چرا که مقدرات ما در این شب‌ها نوشته می‌شود و به مهر و امضای نهایی خواهد رسید.

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و دفاع از نیرو‌های مسلح از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اراک روزقدس1401 راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است