Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌های مافیایی که برای سود خود گرانی را در کشور دامن می‌زنند و نسبت به مردم جنایت می‌کنند باید شناسایی شوند تا این معضل در کشور حل شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود: برخی از این جریان‌های مافیایی در دستگاه‌های دولتی جریان و سرمنشاء دارند که باید به همت همه بخش‌ها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که گرانی روز افزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است ادامه داد: در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد چرا هنوز گرانی فراوان است؟ و معیشت مردم مورد هدف قرار گرفته است؟ باید بدانیم که علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور ماست.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

علم الهدی علت عزاداری در این روز‌ها را شناخت مظلومیت امیرالمومنین (ع) و چرایی آن دانست و ادامه داد: حکومت حضرت علی (ع) نسخه جامع حکومت در این نظام است و مسوولان نظام بدانند اگر می‌خواهند در این مملکت در کنار خون شهدا خدمت کنند نسخه حکومت، عدل علی (ع) است.

امام جمعه مشهد گفت: تنها رهبری نظام نیستند که باید به عدل امیرالمومنین (ع) اقتدا کنند بلکه همه مسوولان باید دارنده این ویژگی برای خدمت باشند و این عدل باید خود را در کارگردانی تمامی قوای کشور و نظام نشان دهد.

علم الهدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت به خاک و خون کشیده شدن شیعیان در مسجدی در مزار شریف افغانستان افزود: اهل بیت (ع) و شیعیان آن‌ها همه مظلوم بوده‌اند.

وی با اشاره به مظلومیت امیرالمومنین علی (ع) ادامه داد: این روز‌ها حساس‌ترین ایام و روز‌ها از نظر یادآوری مظلومیت مولای ما علی (ع) است و مظلومیت آن حضرت ناشی از جهل عمومی مردم، نادانی و ناآگاهی آنهاست.

امام جمعه مشهد گفت: وقتی جامعه بی بصیرت شود و شناخت مردم تنزل یابد دیگر ارزش یک انسان والا مورد توجه قرار نمی‌گیرد و زمینه همه ظلمها، جور‌ها و فساد‌ها فراهم می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علم الهدی امام جمعه مشهد گفت علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلال رشیدی کوچی درباره ضرب‌الاجل رئیس مجلس به دولت درباره مسائل اقتصادی و این که افکار عمومی مطرح می‌کند این ضرب‌الاجل چرا زودتر از این مطرح نشد آیا این اتفاق ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم پیدا می‌کند، گفت: هنگامی که در این زمان انجام می‌شود خواه ناخواه همین ذهنیت ایجاد می‌شود، زیرا قبل از آن هم فرصت بود و این گونه نیست که دولت آقای رئیسی الان سر کار آمده باشد، اما وقتی در این زمان مطرح می‌شود ناخواسته ذهن به این سمت می‌رود که این تقارن می‌تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که به نظر می‌آمد این ضرب‌الاجل در این چند روز که مجلس هم جلسه داشت، جواب نداد، چون عملا این چند روز مجلس روی بودجه بود و بعد هم تعطیل شد و هفته آخر هم اختتامیه است و نخود و نخود هرکه رود خانه خود.

وی درباره این‌که آیا دولت از مجلس حساب می‌برد، بیان کرد: الان دیگر خیر مجلس در روز‌های آخر خودش است، به جز این‌که زهر چشمی باشد برای مجلس بعدی که اگر این آقایان به عنوان هیأت رئیسه باشند ممکن است بخواهند کاری کنند.

رشیدی کوچی درباره این‌که برخی مدعی هستند که مجلس دوازدهم هم ممکن است وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است و آن زمان چه بشود!

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب