Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر مصوبه کمیسیون آموزش درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان در کمیسیون آموزش مطرح نشده و خبر منتشر شده در فضای مجازی کاملا جعلی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، رضا حاجی‌پور با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پنجشنبه‌ها، این خبر را از اساس جعلی دانست و اظهار کرد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هیچ جلسه‌ای با این موضوع نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می‌رسد خبر منتشر شده نوعی شیطنت رسانه‌ای باشد و مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده که بار دیگر بازنشر شده لذا این خبر از اساس تکذیب می‌شود.

کد خبر 570194

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تعطیلی پنجشنبه ها تعطیلی تعطیلی ادارات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد

فیروز محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این مبالغ به حساب مال باختگان و قربانیان فضای مجازی با تلاش کارشناسان پلیس فتای برگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری های دقیق و همچنین اقدام به موقع و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان پارس آباد و پی جویی پرونده های سایبری طی ۴۵ روز گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده به حساب مال باختگان و قربانیان فضای مجازی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد اولویت جرایم فضای مجازی در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و بیان کرد: برداشت‌های غیر مجاز از حساب کاربران در اولویت این جرایم است.

محمودی با اشاره به اینکه توجه و هشدارهای انتظامی بست ساز کاهش وقوع جرایم است، گفت: به کاربران فضای مجازی توصیه می کنیم بر روی پیامک‌ها و لینک‌های جعلی ارسال شده تحت هیچ شرایطی کلیک نکنند.

وی به شهروندان توصیه کرد؛ چنانچه با موارد مجرمانه و مشکوک مواجه شدند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا WWW.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریت های سایبری به شماره٠٩۶٣٨٠ گزارش دهند.

کد خبر 6100608

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد