Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@08:05:00 GMT

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۷۷۰

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته ( دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه بیله‌سوار: مردم بزرگترین سرمایه این نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را مهم‌ترین برنامه راهبردی دین مبین اسلام برای هدایت مومنین عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بیله‌سوار، فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به سبزپوشان سپاه و مردم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این مجموعه مقدس با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در راستای صیانت از انقلاب و آرمان‌های مقدس نظام تشکیل شد که به لطف خداوند تا به امروز این مجموعه انقلابی و ولایی بیشتر از حد انتظار در عرصه‌های مختلف اقتدار خود را به نمایش گذاشته است.

عزیزی ادامه داد: آمریکا و نظام سلطه از اولین روز تشکیل این نهاد مقدس، ترس به دل‌شان افتاد به‌طوری‌که امروز در کل عالم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری بر چشمان دشمنان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار افزود: امروز بزرگترین افتخار ما همین مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که سپاه پاسداران در دامان خود افرادی همچون سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت کرده و تقدیم این نظام و اسلام نمود، بنابراین قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های مجموعه عظیم و ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

عزیزی گفت: مردم بزرگترین سرمایه این نظام اسلامی هستند و باید اعتماد آنان، با برنامه ریزی‌های صحیح مسئولان جلب شود.

 وی در ادامه از اهالی و خیرین منطقه بویژه دادگستری شهرستان بیله‌سوار و ستاد دیه، به جهت برپایی مراسم گلریزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه بیله‌سوار از مردم و اهالی خواست با شرکت در مراسم لیالی قدر، نهایت استفاده معنوی را در این ماه مبارک رمضان داشته باشند‌.

عزیزی در پایان با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: انتظار ما امسال از دولت سیزدهم، نظارت جدی بر قیمت کالاها و مایحتاج اساسی مردم است تا شاهد کاهش چشم‌گیر قیمت‌ها باشیم.

امام جمعه خلخال: سپاه پاسداران افتخار انقلاب اسلامی و ملت ایران است

حجت‌الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال در نماز جمعه این هفته خلخال گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام بحران‌ها، کنار انقلاب و ملت ایران قرار دارد و همواره دوستدار ملت ایران و مظلومین و محرومین جهان است.

وی افزود: شب‌های قدر فرصتی مناسب برای دریافت رحمت حق با شرکت در محافل قرآنی و معنوی می‌باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به حمله آمریکا در طبس گفت: دست‌های غیب و قدرت لایزال الهی ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.

امام جمعه موقت اصلاندوز: سپاه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام نوری، امام جمعه موقت اصلاندوز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در طول ۴۳ از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه در عرصه‌های داخلی و بین المللی همواره کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

وی  افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک‌رسانی به مردم همیشه در صحنه بوده است و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا نیز با اقدامات مختلف از جمله کمک‌های مومنانه، در کنار مردم است.

امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز افزود: دشمنان با هرگونه ابزار برای مقابله با این نیروی عظیم انقلاب مقابله می‌کند اما همیشه مایوس و ناامید مانده‌اند.

وی همچنین با گرامیداشت ایام لیالی قدر ضمن تاکید بر استفاده از فیوضات این شب‌های عزیز از روزه‌داران و مردم خواست در مراسم احیای شب‌های قدر حضور پرشکوه داشته باشند.

امام جمعه مشگین‌شهر: ضرورت شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس

حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مشگین‌شهر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تصریح کرد: سپاه پاسداران همواره حامی و یاور مردم بوده و در سایه مکتب اسلام و ولایت فقیه صادقانه در حال خدمت به مردم ایران اسلامی هست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، در عرصه‌های مختلف، سازندگی،محرومیت‌زدایی وقوع حوادث و بلایای طبیعی همیشه پای کار بوده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر، با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از تمامی اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد.

با وقار به اجرای برنامه میز خدمت اشاره کرد و گفت:  میز خدمت نباید جنبه نمایشی برای مسئولین شهرستان داشته باشد بلکه به معنای واقعی کلمه  مشکلات مردم در کنار میزخدمت حل گردد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز نمازجمعه ائمه نماز جمعه استان اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعه بیله سوار حجت الاسلام امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است

نماینده‌ ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات‌ غرور آفرین "وعده صادق" پیروزی عظیمی است که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده و مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم، است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تکریم مقام شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان سپاه استان قم و رده های تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار داشت: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و در بین بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

وی با اشاره به تعابیر امام(ره) درباره شهید مطهری گفت: بیانیه‌های امام همیشه مختصر بود، اما درباره شهید مطهری 32 ویژگی بیان کردند که راجع به دیگران بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری به ما آموخت در بطن سیاست، اخلاق داشته باشیم، در بطن عرفان، انقلابی باشیم، (عرفان) مطهری را از انقلابی‌گری باز نداشت، سیاست مداری او را از مرز تقوا خارج نکرد، هر چیزی را به زمان و موقع خودش انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: الگو بودن و پیام شهید مطهری برای سپاه این است که در همه ابعاد رشد کنید و لذا سپاه یک تفاوتی که با همه نهادها دارد، پاسداری‌اش از انقلاب در یک عرصه نیست بلکه در همه عرصه‌ هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها دفاع‌های متفاوتی از انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی‌ها در قالب‌های مختلف از انقلاب دفاع فرهنگی، دفاع سیاسی، دفاع نظامی، دفاع اقتصادی می‌کنند اما دفاع سپاه از انقلاب اینگونه است، می‌گوید هرجا خطر است من هم آنجا هستم.

وی با اشاره به فلسفه همزمان بودن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: این دو مناسبت را باهم قرار دادیم که بگوییم سپاه با دو بال علم و ایمان استوار است و با وجود این دو مورد و مدیریت آنها زندگی را نمی‌بازیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه باید دنبال معرفتی بود که شایسته انسان باشد عنوان کرد: نگذارید هر روزتان با هم مساوی و یکی باشند، نگذارید بصیرت و درک شما از حقایق محدود شود بلکه همواره نسبت به رشد علمی‌خود روز به روز تلاش کنید.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار داشت: این پیروزی عظیمی که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده، مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم است، مثل تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، این را باید گفت که گام سوم و انقلاب سوم بود که انجام گرفت و یک سدی شکسته شد.

در پایان این مراسم ،کارکنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور بر مزار شهید مطهری ، به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات