Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

سلام من سه دوز واکسنم رو زدم و ایام نوروز سفر کردم متاسفانه یک میلیون تومان جریمه شدم با توجه به اینکه خودشان گفته بودند هر کسی که سه دوز واکسن داره می‌تواند سفر برود ما هم اطمینان کردیم رفتیم سفر، اما متاسفانه توسط دوربین جریمه شدم و به راهنمایی رانندگی جهت لغو این جریمه مراجعه کردیم، اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام، لطفا درباره رتبه بندی معلمان بازنشسته هم رسیدگی وپیگیری شود تا از احکام وقوانین آن بهره‌مند شوند. باتشکر

باسلام. درفروش فوق العاده ایران خودرو رانا پلاس برنده شدیم. اسفند ۱۴۰۰خودرو سند خورده الان ۴۰ روز است که منتظریم خودرو پلاک شود. ولی تا کنون پلاک نشده است و هر جا زنگ می‌زنیم کسی هم جوابگو نیست. پیگیری کنید.

سلام لطفا درباره ارتقای رتبه قشر بازنشسته هم رسیدگی شود، درسال قبل به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ برابر مصوبه برنامه وبودجه یک ارتقا رتبه عطا شد، ترتیبی اتخاذ شود که به بازنشسته بعد ازسال ۹۶ هم تسری ومساعدت شود. باتشکر قشر

چرا سورن پلاس را با توجه به اینکه چند وقت است که سند خورده پلاک نمی‌کنند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های خبری مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)