Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@01:01:33 GMT

آمار فروش سینمای ایران در یک هفته اخیر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۹۰۷

آمار فروش سینمای ایران در یک هفته اخیر

پیش‌فروش اکران‌های عید فطر از مرز ۵ میلیون تومان گذشت.

به گزارش قدس انلاین، در آستانه اکران فیلم‌های انفرادی و لامینور به عنوان فیلم‌های عید فطر، پیش فروش این آثار در سایت‌های خرید بلیط آغاز شده است. فیلم انفرادی در ژانر کمدی اجتماعی، ساخته مسعود اطیابی است که بازیگرانی همچون رضا عطاران، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر است و از هفتم اردیبهشت روی پرده نقره‌ای سینماها نمایش داده می‌شود. پیش‌فروش این فیلم تاکنون به ۷ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است. لامینور جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی است و همانند فیلم علی سنتوری، چالش‌های زندگی یک موزیسین که پردیس احمدیه آن نقش را بازی می‌کند، به تصویر می‌کشد. پیش فروش این فیلم ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که باید دید با آغاز اکران آن از ۷ اردیبهشت، این رقم تا چه حد افزایش می‌یابد. سگ‌بند ساخته مهران احمدی با فروش نزدیک به ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنان صدرنشین اکران‌های نوروز است. فروش موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر به ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم شادروان ساخته حسین نمازی با فروش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جایگاه سوم اکران‌های نوروز قرار دارد. روزصفر سعید ملکان با بازی امیر جدیدی در نقش یک مامور امنیتی، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت و پس از آن مرد بازنده قرار دارد که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت. گل به خودی با فروش ۵۰۰ میلیون و قدغن هم با فروش نزدیک به ۳۰۰ میلیون در جایگاه‌های پایین فروش سینما قرار دارند. انتهای پیام/ منبع:آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینما عید فطر میلیون تومان پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد.

در حالی کوپال ناظمی با کمک‌های بهمن عبداللهی و صادق رستمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که استقلال خوزستان پس از کسب یک برد و یک تساوی در ۲ هفته اخیر برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند. در آن سوی میدان هم ملوان پس از دو شکست متوالی در دو هفته اخیر برای قرار گرفتن در رده چهارم و ماندن در کورس کسب سهمیه، در پی بازگشت به جاده برد بود.

ملوان که برای جبران نتایج هفته‌های اخیر در این بازی دورخیز کرده بود، در دقیقه ۳۸ توسط رضا جعفری به گل رسید و در اهواز یک بر صفر از استقلال خوزستان پیش افتاد. نیمه اول با همین تک گل به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، استقلال خوزستان که برای جبران جلو کشیده بود، سرانجام در دقیقه ۶۰ توانست با ضربه عثمان اندونگ، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تا پایان نیمه دوم با وجود تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا در نهایت جدال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال خوزستان با کسب دومین مساوی متوالی، ۲۱ امتیازی شد و در رده پانزدهم و ماقبل آخر جدول باقی ماند تا همچنان خطر سقوط، بیخ گوش این تیم باشد. ملوان هم ۴۵ امتیازی شد و از رده پنجم تکان نخورد.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق‌زاده، حسن شوشتری، علیرضا کاظمی، ابوالفضل کوهی، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی، رضا جعفری و محمد عمری

سرمربی: مهدی تارتار

دیگر خبرها

  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان