Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:00:17 GMT

سقوط مرگبار زانتیا به رودخانه در شیراز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۸۹۳۹

سقوط مرگبار زانتیا به رودخانه در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: بروز حادثه رانندگی در جاده صدرا یک کشته و ۲ نفر زخمی برجای گذاشت.

محمد هادی قانع جمعه در این باره به خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت ۱ و ۲۱ دقیقه بامداد دوم اردیبهشت ماه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات به جاده صدرا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری زانتیا، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل به درون رودخانه نهر اعظم سقوط کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: سه سرنشین این خودرو شامل سه جوان با میانگین سنی ۲۵ سال بر اثر شدت این حادثه از خودرو به فضای بیرون پرتاب شده‌اند.

قانع ادامه داد: تیم امداد نجات جاده‌ای پس از نصب علائم هشدار دهنده، ایمنی کامل محور و جلوگیری از حوادث ثانویه با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل، مصدومان را جهت اعزام به مراکز درمانی به سطح جاده منتقل کردند. متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد یکی از سرنشینان در همان لحظات اولیه و براثر شدت جراحات وارده جان باخته است و دو سرنشین دیگر به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش نشانان پس از رفع نشتی سوخت وسیله نقلیه و پاک سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شیراز تصادف رانندگی زانتیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند