Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@10:21:42 GMT

اسدی و ادامه گلزنی در بازی های تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۰۸۲

رضا اسدی به نظر می رسد بهترین گلزن پرسپولیس در بازی های دوستانه است.

تخصص رضا اسدی  برای گلزنی در بازی های دوستانه در نوع خود جالب به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، مرور بازی های دوستانه پرسپولیس در فصل جاری تا به این جای کار نشان می دهد که رضا اسدی با فاصله بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس در این رقایت های غیر رسمی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که نشان می دهد این هافبک خوش قدوقامت اگر تحت فشار نباشد و مسئولبت روانی زیادی گریبانگیرش نشود می تواند همان بازی و نقشی که کاردفنی از او می خواهد را ارائه کند. 

به تمام این ها اضافه کنیم که هافبک شماره 8 پرسپولیس در حالی در جدال دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد که در دیدار برگشت دو تیم در هفته ۲۲ لیگ برتر نیز هردو گل سرخپوشان پایتخت را به ثمر رسانده بود. او در زمین حریف و در بازی که در شهر مسجد سلیمان برگزار شد روی دو ارسال زیبای مهدی ترابی هر دو گل را با ضربه سر به ثمر رساند و البته این بار با یک شوت از راه دور موفق به باز کردن دروازه همان تیم شد تا نشان دهد راه گل زدن به نفتی های مسجد سلیمان را خوب بلد است.

حال باید منتطر بود و دید بهترین و آماده ترین بازیکن پرسپولیس در مصاف های دوستانه در این 6 بازی باقی مانده چه خواهد کرد و در ادامه با توجه به پایان قراردادش چه تصممی برای ماندن یا جدایی از جمع سرخ ها خواهد گرفت.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان