Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:54:26 GMT

انصراف گرجستان از میزبانی هندبال جهان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۰۸۳

انصراف گرجستان از میزبانی هندبال جهان

به گزارش ایرنا، با اعلام فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوان دختر جهان که قرار بود از ۱۲ تا ۲۳ مرداد در گرجستان برگزار شود، از  ۸تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

فدراسیون هندبال گرجستان اعلام کرده با توجه به وضعیت ژئوپولیتیکی فعلی ایجاد شده به واسطه جنگ روسیه و اوکراین، وضعیتی بی‌ثبات و خطری بالقوه برای شرکت‌کنندگان در مسابقات از جمله بازیکنان، کارکنان و مسوولان ایجاد شده و به همین خاطر این کشور از میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این انصراف با موافقت فدراسیون بین‌المللی هندبال همراه شد و زمان و محل برگزاری این رویداد تغییر یافت و مقدونیه شمالی میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان خواهد بود.

با توجه به اینکه گرجستان به واسطه میزبانی سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان را کسب کرده بود، این کشور از مسابقات کنار گذاشته شد و با توجه به اینکه مقدونیه شمالی نیز پیش از این از طریق مسابقات اروپایی موفق به کسب سهمیه شده بود، حالا اسلوونی جایگزین گرجستان در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان خواهد شد.

این رقابت‌ها در پایتخت کشور مقدونیه شمالی یعنی شهر اسکوپیه برگزار می‌شود.

این اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوان دختر جهان است که با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود و دختران هندبالیست ایران نیز موفق به کسب سهمیه این رویداد با قهرمانی در آسیا شده بودند.

برچسب‌ها اوکراین تیم ملی هندبال روسیه گرجستان هندبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین تیم ملی هندبال روسیه اوکراین تیم ملی هندبال روسیه گرجستان هندبال زنان قهرمانی نوجوانان دختر جهان مسابقات قهرمانی مقدونیه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز