Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم باریج اسانس کاشان قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ در آن شرکت خواهد کرد.

نماینده ژاپن از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و فدراسیون والیبال ژاپن به دلیل اینکه در یک هفته مانده به شروع مسابقات این موضوع را اطلاع داده است، با جریمه ۲۰ هزار دلاری کنفدراسیون والیبال آسیا روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به درخواست ازبکستان، نماینده این کشور جایگزین ژاپن در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا شد.

بدین ترتیب این رقابت‌ها از چهارم اردیبهشت با حضور ۶ تیم از ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تایلند، قزاقستان یک و دو برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در سال ۲۰۲۲ در یک گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سپس تیم‌های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا، و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز با هم دیدار می‌کنند.

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی الساندرا کمپدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی الساندرا کمپدلی لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی الساندرا کمپدلی زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه