Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@04:21:30 GMT

امید و ناامیدی برای صعود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۱۶۷

امید و ناامیدی برای صعود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فولاد و سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا ٢٠٢٢ تنها نماینده‌های ایران هستند امشب پنجمین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

این دو تیم شرایط متفاوتی در گروه های خود دارند به طوری که فولاد صدرنشین و سپاهان در رتبه سوم جدول قرار دارد.

فولاد - الغرافه

شاگردان نکونام که با دو پیروزی و دو تساوی با ٨ امتیاز صدرنشین گروه C هستند، امشب برابر تیم استراماچونی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دور رفت آنها با تساوی بدون گل پایان یافت. 

دو تیم در حالی دوباره برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که شرایطشان در جدول متفاوت است. فولادی‌ها که در سال گذشته از مرحله گروهی حذف شدند، در تلاشند که به هر نحو ممکن امسال از گروه خود

صعود کنند. اما شاگردان استراماچونی که شانس کمی برای صعود دارند می‌جنگند تا این دو دیدار باقی مانده را پیروز شوند و آن کور سو امید برای صعود از بین نرود. 

سپاهان -پاختاکور

دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها سپاهان است اما بر خلاف فولاد وضعیت امیدوار کننده‌ای نداشته و حتی خطر سقوط را به خوبی احساس می‌کند. 

سپاهان با یک پیروزی، دو شکست و یک تساوی با ۴ امتیاز پس از التعاون سوم جدول گروه D قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا در دیدار گذشته خود، در حالی که با یک گل از التعاون عقب بودند، توانستند

با گل شهریار مغانلو بازی را به تساوی بکشانند تا امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارند.

امشب در حالی سپاهان و التعاون به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت این گروه را مشخص کند. 

راضیه شیروانی

هومن جعفری کد خبر: 1137735 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم