Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: طرح جوان‌سازی جمعیت که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مردم رسیده باید سریعا به اجرا درآید تا مشکل جمعیت کشور در مدت زمان کمتری رفع شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مسئله جمعیت بارها تاکید کردند، افزود: یکی از مشکلاتی که کشور را تهدید می‌کند مسئله جمعیت و نرخ پایین فرزندآوری است چرا که جمعیت جوان بزرگترین قدرت یک کشور است و بدون جمعیت جوان حفظ کشور امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفرهای مقامات اجرایی استان به شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: در کنار این سفرها با مدیریت جمعی می‌توان مشکلات استان را بررسی و گام‌های مهمی در جهت حل آنها برداشت.

قریشی ضمن تشکر از سفرهای شهرستانی استاندار تاکید کرد: همانطور که ریاست جمهور به استان‌ها سفر می‌کنند و از مشکلات مردم باخبر می‌شوند، استاندار آذربایجان‌غربی نیز به بخش‌ها و شهرستان‌ها سفر می‌کنند و دستورات لازم را در این سفرها صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و تلاش‌های خوبی در سطح استان پیگیری می‌شود و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌شود که گاها این فعالیت‌ها به بیست ساعت در روز می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری آن به عنوان روز جهانی قدس اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که در روز قدس به میدان بیاییم و از مظلومان حمایت کنیم.

وی یاد آور شد: دشمنان مسلمانان در طول تاریخ در تلاش هستند بین مسلمانان اختلاف و ناامنی ایجاد کنند بنابراین مسلمانان باید با هوشیاری و با یدی واحد در مقابل مشرکان بایستند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه روز اول اردیبهشت روز نهج البلاغه نامگذاری شده است، اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که باید، این کتاب در جامعه شناسانده نشده بنابراین مسئولان فرهنگی در نشر کتاب نهج البلاغه تلاش کنند.

وی بااشاره به واقعه طبس ادامه داد: ۵ اردیبهشت و شکست آمریکا در صحرای طبس نمونه ای از خرد شدن شوکت و عظمت آمریکا به دستور الهی بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه سید مهدی قریشی ارومیه جمعه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی