Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر و رم فردا برای صد و هفتاد و هشتمین بار در لیگ ایتالیا به مصاف هم می روند.

در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ در فصل 2021/22، اینتر میزبان آاس رم خواهد بود. 

اخبار پیش از مسابقه سیمونه اینزاگی: رم یکی از قوی ترین تیم های لیگ است؛ خوش شانس هستم که پریشیچ و گوزنس را دارم داور متولد شهر میلان، دیدار اینتر - رم را سوت می‎زند! مشخصات مسابقه بین تیم های اینتر و آاس رم  زمان برگزاری: شنبه 3 اردیبهشت آذر 1401 (23 آپریل 2022) / ساعت 20:30 به وقت ایران محل برگزاری: میلانو، ورزشگاه جوزپه مه آتزا داور: سیمونه سوتزا بررسی وضعیت تیم های اینتر و آاس رم و رتبه آنها در جدول

اینتر تیمی است که بهترین خط حمله و همچنین بهترین خط دفاعی سری آ را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی با یک بازی عقب افتاده، 2 امتیاز از میلان صدرنشین کمتر دارد و می داند که در صورت بردن تمام 6 بازی باقی مانده تا آخر فصل، برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ ایتالیا می شود. نراتزوری که چهارشنبه شب موفق به رسیدن به فینال کوپا ایتالیا با برد 3-0 مقابل میلان شد، روحیه خوبی دارد و امیدوار است فردا با حمایت حدود 73 هزار تماشگر خود رم را شکست دهد.

آاس رم نیز که در رده پنجم جدول قرار گرفته است، 5 امتیاز تا منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد و می داند که در صورت کسب حداکثر امتیازات و لغزش یوونتوس، می تواند به لیگ قهرمانان بازگردد. با این حال جالوروسی از این واقعیت نیز آگاه است که فیورنتینا در صورت بردن بازی عقب افتاده اش، با یک امتیاز بیشتر رتبه پنجم جدول را از آن خود می کند. شاگردان مورینیو که پنجشنبه شب باید در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لسترسیتی بروند، از 9 ژانویه شکستی را در سری آ تجربه نکرده اند و به همین دلیل می توانند به امتیاز گرفتن مقابل اینتر خوشبین باشند. با این حال کار تیم مورینیو آسان نیست زیرا در دو بازی انجام شده در این فصل بین اینتر و رم (در لیگ و جام حذفی)، این نراتزوری بوده که در مجموع با نتیجه 5-0 پیروز شده است.

رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز 2 اینتر 20 9 3 68 25 69 5 رم 17 7 9 54 37 58 ترکیب احتمالی تیم های اینتر و آاس رم (گاتزتا)

غائبین بازی مصدومان: در اینتر ویدال به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا غائب خواهد بود درحالی که رم مصدومی ندارد. محرومان: در اینتر محرومی وجود ندارد اما در رم زانیولو به دلیل 5 کارته شدن و فوزاتو به دلیل اخراج در بازی قبلی برابر ناپولی بازی فردا را از دست خواهند داد. در خطر محرومیت: کریستانته، آبراهام و اولیویرا از رم و پریشیچ، ویدال و باستونی از اینتر 4 کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد یک بازی محروم می شوند. بهترین بازیکنان دو تیم اینتر و آاس رم در زمینه گل و پاس گل

مصاف های اخیر اینتر و آاس رم

نکات آماری اینتر و رم تاکنون 177 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند که در آنها 74 برد سهم نراتزوری و 49 برد سهم جالوروسی بوده درحالی که 54 مسابقه نیز با نتیجه مساوی بین دو تیم خاتمه یافته است. در 88 تقابل تیم های اینتر و رم در سری آ که در شهر میلان برگزار شده، 45 پیروزی سهم نراتزوری و 15 پیروزی سهم جالوروسی بوده است (به همراه 28 تساوی). اینتر در 31 بازی از 33 بازی قبلی خانگی خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است (فقط 2 باخت برابر میلان و ساسولو).  رم در 12 بازی آخر خود در سری آ طعم تلخ شکست را نچشیده است. این طولانی ترین روند شکست ناپذیری رم از ماه می 2016 که با اسپالتی در 17 مسابقه باختی را تجربه نکرد، به حساب می آید.  اینتر در 10 بازی اخیر خود مقابل رم در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده است. آخرین برد جالوروسی مقابل نراتزوری در ورزشگاه جوزپه مه آتزا نیز به ماه فوریه 2017 باز می گردد (با نتیجه 3-1).  اینتر در هریک از 5 بازی اخیر خود مقابل رم در تمامی رقابت ها، حداقل 2 گل زده است. اینتر فردا این فرصت را دارد که برای اولین بار از سال 1999، در حداقل 3 دیدار متوالی در سری آ مقابل رم، این تیم را شکست دهد (اینتر در تمام 4 بازی خود در سری آ مقابل رم در فصل های 1997/98 و 1998/99 پیروز شد).  اگر اینتر در بازی فردا دروازه خود را بسته نگه دارد، برای اولین بار از فصل 1991/92 موفق می شود در هر دو بازی رفت و برگشت در طول یک فصل مقابل رم کلین شیت کند.  پیش بینی نتیجه بازی (هواسکورد)

اینتر 1-0 آاس رم

اخبار داغ 

رکنا برگشت رونمایی از عینک خاص انصاری‌ فرد در یونان + عکس گابریله پین: شنیدم طرفداران استقلال نگران من هستند؛ منتظرم تستم منفی شود کریستیانو رونالدو: ممنون آنفیلد، من و خانواده ام هرگز این لحظات را فراموش نخواهیم کرد استخدام گارد حفاظتی توسط ویلیان؛ او می‌خواهد به زودی برزیل را ترک کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم های اینتر اینتر و آاس رم اینتر و رم مقابل رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم