Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتصاب افرادی در استان که اهلیت لازم برای اقدام و عمل جهادی را در پست‌های مدیریتی دارند ضروری است.

به گزارش ایرنا، سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد اظهار داشت: رییس جمهور خود دلبسته رفتار علوی است و نیازمند انتخاب همکارانی اهل اقدام و عمل می باشد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است باید افرادی که اهلیت لازم برای اجرای اقدام و عمل را دارند در پست‌های مدیریتی انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دولت سیزدهم برای موفقیت در ماموریت خود نیازمند مردانی است که بیش از آنچه تاکنون مشاهده شده است به اجرای عدالت اصرار داشته باشند و این اقدام در دیگر قوا هم ضروری است.

وی افزود: در قوانینی که به تصویب می رسد باید به عدالت، شایسته سالاری، نفی تبعیض و جذب نیرو بدون سفارش توجه شود و هر حکومتی که خود را پیرو امیرالمومنین می‌داند باید در این راستا حرکت کند همچنین در جمهوری اسلامی باید برای مبارزه با فساد تلاش کرد.

وی ادامه داد: افرادی که در قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد قرار دارند باید قاطع و مقتدر در این مسیر حرکت کنند چراکه اگر مردم مشاهده کنند جمهوری اسلامی همانطور که در برابر دشمنان خارجی ایستادگی می‌کنند با مفسدان داخلی مبارزه کند خشنود خواهند شد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ گفت: سپاه در طول ۴۳ سال از تاسیس خود مراحل رشد، ترقی و کمال را طی کرده است که همچنان این مسیر ادامه دارد چراکه زمان جنگ کارنامه درخشانی داشته و در عرصه های محرومیت زدایی و فرهنگی فعال و موفق عمل کرده است.

 شاهرخی همچنین با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ افزود: این شورا باید با دقت و جدیت بیش از گذشته به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام گفت: عدم دخالت قوای سه‌گانه در کار یکدیگر ضمن هماهنگی، لازم و ضروری است همچنین قوه مجریه باید بی طرفی را رعایت کند و نباید به سمت گروه خاصی سوق یابد.

وی بیان کرد: قوه مقننه حق دخالت در انتصابات را ندارد که اگر دخالت صورت گیرد شائبه به وجود می آید،البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف همواره نشان داده اند که گوش به فرمان فرمایشات رهبری بودند.

وی افزود: از برخی مقامات رسمی استان می‌شنویم  جمعی در انتصابات دخالت می‌کنند که در این راستا دفتر نظارت شورای نگهبان در استان باید با جدیت، فوریت و رعایت عدالت بررسی‌های لازم را انجام دهد و استاندار لرستان نیز دقت لازم را به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: دفتر نظارت شورای نگهبان و مجموعه‌های بازرسی خود را مطیع امر ولایت می داند و باید در این خصوص بررسی‌های لازم را برای شفاف سازی بعمل آورند همچنین از مجموعه نمایندگان هم درخواست می‌کنیم که در امر قانون گذاری دقت بیشتری داشته باشند.

 شاهرخی با اشاره به در پیش بودن روز قدس ادامه داد: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به رژیم اشغالگر و حامیان غربی و عربی آنان را خواهند داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری