Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:11:39 GMT

یمن| ورود هواپیمای عمانی به فرودگاه صنعاء

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۶۰۸

یمن| ورود هواپیمای عمانی به فرودگاه صنعاء

یک هواپیمای عمان امروز جمعه هیئت این کشور و رئیس مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن را بعد از انتقال به فرودگاه صنعاء، با ده‌ها مجروح و نیازمند مداوا در خارج، این فرودگاه را ترک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری سبأ (وابسته به دولت نجات ملی یمن) امروز جمعه از ورود یک فروند هواپیمای عمانی به فرودگاه بین المللی صنعاء پایتخت یمن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این هواپیما از مسقط عمان عازم صنعاء شده بود و هیئت عمانی به همراه «محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده این دولت مسافران آن بودند.

سبأ  گزارش داد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در چارچوب ادامه گفت‌وگوها با رئیس شورای عالی سیاسی یمن (مهدی المشاط) صورت گرفته است. همچنین این هواپیما هنگام بازگشت، 83 مجروح نیازمند به درمان را از یمن خارج کرده است.

دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از آن است و ائتلاف متجاوز به این کشور به رهبری عربستان سعودی قبل از ماه مبارک رمضان با وساطت عمان توافق آتش بس دو ماهه اعلام کرد که در صورت موافقت طرفین قابل تمدید است.

قرار شد ائتلاف فرودگاه صنعاء بعد از سال‌ها تعطیلی بازگشایی شده و پروازهای بین المللی به این فرودگاه صورت گیرد که یکشنبه هفته آینده اولین هواپیمای مسافربری از اردن وارد صنعاء خواهد شد.

بر اساس توافق مسقط، طرفین همه عملیات و درگیری‌ها را باید طی این دو ماه متوقف کنند. با این حال، عناصر وابسته به ائتلاف سعودی بارها این آتش بس را در مأرب، جنوب و غرب یمن نقض کرده اند.

موافقت با از سرگیری پروازهای فرودگاه صنعاءامیرعبداللهیان: جمهوری اسلامی ایران از آتش‌بس در یمن استقبال می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور ع مان اخبار یمن کشور ع مان اخبار یمن فرودگاه صنعاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود