Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:50:05 GMT

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۹۸۳۳

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان شد.

پیش از این مریم امیری این مسئولیت را عهده دار بود.

عباس مومنی ریاست بیمارستان خلیج فارس، رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و عضویت در کمیسیون پزشکی استان را نیز در کارنامه دارد و از جانبازان دوران جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام دکتر علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در جلسه معارفه مومنی به عنوان مدیر کل مدیریت درمان استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از آفات جامعه ما، تخریب نیروهاست، به گونه‌ای که به راحتی به افراد توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند.

وی افزود: رییس جمهوری که هم مجتهد است و هم بالاترین سواد قضایی را دارد، بیسواد معرفی می کنند و حتی استاندار هرمزگان که نیرویی پاکدست و جهادی و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی را تخریب می‌کنند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: مگر هشت سال که تمام منصب ها به دست یه عده ای بود، ما تخریب کردیم؟ ما کدام یک از استانداران دولت قبل در هرمزگان را تخریب کردیم؟ زمان منصب‌ها و موقعیت های سیاسی بسیار کوتاه است و ارزش تخریب کردن دیگران را ندارد.

همچنین مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های عباس مومنی و آشنایی او با ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان، بر ضرورت ارائه خدمات در خور شان مردم این استان در قالب مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: بیان صرف آمارها نمی‌تواند کمکی به رفع مشکلات کند بلکه باید آمارها و رشد عددها در زندگی مردم ملموس باشد.

وی از مومنی خواست تا با توجه به اشرافی که بر حوزه درمان دارد، نهایت توان خود را بکار بگیرد تا رضایتمندی مردم از خدمات بیمارستانی و درمانی تأمین اجتماعی در استان هرمزگان افزایش یابد و مردم شاهد بهبود خدمات در مراکز درمانی باشند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.

آصف باصره مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.

آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.

حجت الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

حجت الاسلام  لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده