Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دستگاه با توجه به تکنولوژی به روز جهت با حفظ شرایط دمایی و رطوبت محیط در هنگام انتقال نوزادان باعث کاهش ریسک انتقال نوزاد می‌شود.

دستگاه برای زمان بیش از یک و نیم ساعت انتقال بدون اتصال دستگاه به برق شهری ساخته شده و با توجه به طراحی پایه‌ها هنگام قرار گرفتن در آمبولانس جمع شده و از انتقال تکان‌های شدید به نوزاد جلوگیری می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هزینه خرید دستگاه بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان است که تمامی آن از سوی خانواده مرحوم افشین نظریان پرداخت گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی