Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:58:03 GMT

چهار مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۰۰۹۹

چهار مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید

کمال بناء گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کمربندی غربی میبد (لاین میبد به اردکان در فاصله ۷ کیلومتری پایگاه امداد و نجات هلال احمر)، چهار سرنشین خودرو مصدوم شدند.

او گفت: مقارن ساعت ۲۱:۰۵ شب گذشته مبنی بر وقوع حادثه واژگونی خودرو، بلافاصله عوامل مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربند غربی میبد به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: عوامل امدادی پس از رسیدن به محل حادثه و پس از تثبیت صحنه حادثه و ایمن سازی مسیر، با کمک عوامل پلیس و اورژانس نسبت به رهاسازی و خروج مصدومان از خودرو اقدام نموده و یکی از مصدومان با آمبولانس هلال احمر و سه مصدوم دیگر به همت اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

بناء گفت: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: عصر دیروز در محور سوادکوه ورودی روستای ارفعده یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

فخاری افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌احمر واورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی