Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:12:49 GMT

تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۰۱۹۰

تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر

سید حبیب موسوی، جانشین پلیس راهور استان زنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌ها و همشهریان عزیز اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و حفظ ایمنی مردم روزه دار و همچنین نظم بخشی به حوزه ترافیکی اطراف مساجد، امامزاده ها، هیات ها و تکایا، پلیس راهور نسبت به پوشش ترافیکی معابر و محل های پرتردد اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راهور استان زنجان افزود: با توجه به اینکه مراسم ویژه شب های قدر در حسینه اعظم ، مسجد جامع زنجان، امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع)، زینبیه اعظم و حسینیه ثارالله گلزار شهدای زنجان برگزار می شود، محدودیت تردد در اطراف این مکان های مقدس با هدف ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم و کنترل ترافیک محل، اعمال خواهد شد.
جانشین پلیس راهور استان زنجان تصریح کرد: محدودیت تردد در اطراف اماکن مذهبی از جمله حسینه اعظم ، مسجد جامع زنجان، امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) ، زینبییه اعظم و حسینیه ثارالله گلزار شهدای زنجان با شروع مراسم از حوالی ساعت 22 آغاز و تا پایان مراسم که حدود ساعت 4 بامداد خواهد بود، ادامه پیدا می کند.
موسوی یادآور شد: همچنین به خاطر افزایش ایمنی شب زنده داران مراسم احیا، از حرکت کامیون ها در معابر پرتردد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی همچنین از کنترل ترافیک بزرگراه های شهر زنجان با توجه به افزایش حجم ترددها در شب های قدر خبر داد. 
موسوی در پایان ضمن آنکه از رانندگان خواست در تاریکی شب کاملا مراقب رانندگی خود بوده و حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، به شهروندان نیز توصیه کرد در صورت عبور از خیابان حتما مراقب تردد خودروها باشند و حتی الامکان از پل های عابر پیاده استفاده کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان پلیس قدر امنیت ترافیک راهنمایی و رانندگی راهور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود