Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه سحر سعی شد با توجه به حضور مردم مومن و روزه دار نماز‌های نورانی صبح در سطح استان که در حال حاضر در مساجد شهر همدان اقامه می‌شود را به صورت زنده پوشش داده و همچنین با بهره مندی از مداحان مطرح استان تلاش شد دعای سحر بصورت زنده قرایت شود.

در برنامه افطار هم همکاران برنامه‌ساز با حضور در روستا‌های استان اقدام به پخش مستند گزارشی از آداب و رسوم ماه مبارک در گذشته و حال که در روستا‌ها رایج بوده بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امسال برنامه ماه باران تلویزیون به صورت مشترک با برنامه ضیافت رادیو اجرای برنامه داشته و به انعکاس صحبت‌های مهمانان به صورت رادیو تلویزیونی پرداخته است.

جمع خوانی قرآن کریم برای اولین بار به غیر از حسینیه امام خمینی هر روز از دو نقطه دیگر استان به صورت ضبطی تهیه و پخش می‌شود بطوریکه در یک قاب تلویزیون از سه نقطه جمع خوانی قرآن در حال پخش تا پایان ماه رمضان است
شهر و روستا و مرکز استان در لیالی قدر به صورت زنده از چند نقطه استان یعنی شهر‌ها و روستا‌ها اقدام به پخش مراسم شب‌های قدر نموده است و امشب از شهرستان ملایر، مهدیه همدان، گلزار شهدا، شهر بهار و روستای دره مرادبیگ پوشش داده می‌شود
همچنین با برنامه ریزی که خارج از مرکز در خصوص نماز باران صورت گرفت سیمای همدان به صورت زنده این مراسم را پوشش داد.
به مناسبت روز قدس هم یک ساعت برنامه از استادیوم قدس به صورت زنده با حضور مهمانانی که در زمان موشک باران در استادیوم حضور داشته ارتباط برقرار می‌نماید و به مرور خاطرات اتفاقات آن ایام می‌پردازد.

از همین برنامه ارتباط با محل تجمع راهپیمایی روز قدس به صورت زنده از طریق واحد سیار و چند دوربین پرتابل ایجاد شده و انعکاس راهپیمایی صورت خواهد گرفت.

همچنین در مصلای نماز جمعه سخنرانی بصورت زنده پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما همدان مراسم شب قدر صورت زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان