Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت فوتبال اراک می‌گوید آلومینیوم توانایی پیروزی مقابل نساجی مازندران و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را دارد.

صفر علیدادی، پیشکسوت فوتبال اراک در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل خلیج‌فارس ماهشهر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: سرعت بازیکنان تیم و عملکرد خوب بال‌های آلومینیوم، یکی از نکات قابل توجه شاگردان مهدی رحمتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میل به بردن و انگیزه تیم هم در موفقیت آلومینیوم بسیار تاثیرگذار بود. این مساله را بزرگ‌ترین مربی‌های دنیا می‌گویند که انگیزه بالاتر از استعداد است. تیمی که انگیزه دارد، توانایی بیش‌تری دارد و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. آلومینیوم انگیزه خوبی دارد. شاید برخی‌ها بگویند این تیم شانس داشته است اما تیمی که تلاش بیش‌تری بکند، شانس بیش‌تری خواهد داشت و می‌تواند حریف خود را به اشتباه بیندازد.

او در ادامه درباره کسب نتایج ضعیف آلومینیوم توسط رسول خطیبی و حضور مهدی رحمتی در این تیم اراکی گفت: در حال حاضر آرامش تیم از نقاط مثبت آلومینیوم است و مهدی رحمتی توانسته است انگیزه خوبی به تیم منتقل کند. من چون خودم مربی‌گری کردم، برخی اوقات مربی روند و حرف‌هایش کاربرد ندارد. مربی وقتی این احساس را می‌کند، فکر فرار به سرش می‌زند. مهدی رحمتی هم از کسانی است که در مواقعی موفق نبوده است و می‌خواهد تمام تلاش خود را می‌کند تا به موفقیت برسد. من چند جلسه به تمرین تیم رفتم و انگیزه خوبی در بازیکنان آلومینیوم دیده‌ام و شادابی خوبی وجود دارد. شاید بحث دیکتاتوری و فشار خطیبی بازیکنان را اذیت می‌کرد و الان مقداری راحت‌تر شده‌اند. شما خودتان می‌دانید اگر تمرکز از دست برود، توانایی فرد کاهش پیدا می‌کند.

علیدادی درباره تقابل آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی و در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی شاگردان رحمتی امیدوار هستید؟ خاطرنشان کرد: من بازی تیم نساجی مقابل مس کرمان را در نیمه نهایی جام حذفی دیدم. به نظر من نساجی، تیم پیرتری از آلومینیوم است و فوتبالش کندتر از تیم اراکی است و فکر می‌کنم آلومینیوم با سرعت خود بتواند حریف خود را شکست دهد. بازهم می‌گویم انگیزه مساله بسیار مهمی است و بزرگ‌ترین عامل پیروزی است. آلومینیوم می‌خواهد خود را مطرح کند و می‌داند اگر قهرمان شود، سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

این پیشکسوت فوتبال اراک درباره آینده تیم آلومینیوم تاکید کرد: آینده این تیم بستگی به مردم اراک و مجموعه مدیریت باشگاه آلومینیوم است. آن آدم‌ها باید ورزشی باشد و اگر افراد غیرتخصصی در باشگاه نباشد، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. آلومینیوم می‌تواند سال‌های سال مردم اراک را خوشحال کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، صفر علیدادی ، جام حذفی فوتبال ایران ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک جام حذفی فوتبال ایران استانی ورزشی مهدی رحمتی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)

 

پس از تساوی 4-4 آلومینیوم و پرسپولیس در وقت های معمول و اضافه جام حذفی، آلومینیوم میزبان در ضربات پنالتی حریف قدرتمند خود را شکست داد و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند