Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@22:16:43 GMT

زنان یگان ویژه چه ماموریتی دارند؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۰۷۴۳

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور ضمن برشمردن مسؤولیت‌های زنان یگان ویژه در مأموریت‌ها از توسعه این یگان در سال جاری خبر داد. ناطقان: سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت فعالیت گردان زنان یگان ویژه اعلام کرد: چند سال قبل یگان زنان راه اندازی و کار‌های ستادی لازم نیز انجام شد، اما از اسفند سال ۱۴۰۰ اولین گردان زنان یگان ویژه عملیاتی شد؛ به طوری‌که با گرفتن تجهیزات و لباس حتی در چند مورد حوادث و ناآرامی‌های سال گذشته در صحنه حضور داشته و مأموریت انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، کار اصلی زنان یگان ویژه را در صحنه‌های عملیاتی، شناسایی، دستگیری، انتقال و مستندسازی گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های مردم یاری نیز برای زنان یگان ویژه کار و مأموریت تعریف شده است.

 فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی با تاکید براینکه کار و مسوولیت اصلی زنان یگان ویژه، شناسایی، عملیات روانی و دستگیری افرادی است که مردان یگان ویژه به دلیل رعایت موازین شرعی نمی‌توانند در صحنه ناآرامی اجتماعی آن‌ها را دستگیر کنند گفت: این زنان یگان ویژه هستند که این اقدامات را انجام داده و در مرحله بعد هم افراد دستگیر شده را منتقل می‌کنند.

 سردار کرمی با بیان این مطلب که زنان یگان ویژه در کنار یگان مردان در ماموریت‌ها حضور دارند از توسعه یگان ویژه زنان و استقرار آن‌ها در تمام استان‌ها در سال ۱۴۰۱  خبر داد و گفت: در سال گذشته زنان یگان ویژه در ۱۰ استان مستقر بودند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی با اعلام این مطلب که در سال جاری گردان زنان یگان ویژه در سه حوزه افسری، کادر و درجه داری فعال خواهند بود خاطرنشان کرد: یک گردان از زنان یگان ویژه هم در تهران مستقر هستند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: زنان ، یگان ویژه ، ماموریت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زنان یگان ویژه ماموریت فرمانده یگان های ویژه انتظامی زنان یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل