Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حالی که در سال جام جهانی هستیم، فدراسیون فوتبال کشورمان دچار چالش‌های مدیریتی زیادی است و با سرپرست اداره می‌شود و سال گذشته نیز به دلیل برخی مسائل و صادر نشدن مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال کشورمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که AFC سال گذشته در واکنش و اعتراض فدراسیون فوتبال به این تعلیق پاسخی به مکاتبه فدراسیون فوتبال ما نداده است.

غلامرضا بهروان یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با اعلام این خبر به فارس گفت: قبل از عید من پیگیر تعلیق این کمیته بودم که به من گفته شد AFC هنوز پاسخی به مکاتبه فدراسیون فوتبال ما در این خصوص نداده است. دبیر کل فدراسیون باید پیگیر رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از سوی AFC باشد که ایشان هم در حال حاضر مشغله‌های فراوانی دارند.

کد خبر 671697 برچسب‌ها خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی