Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:23:18 GMT

خرید مکمل تخصصی اصل از داروخانه‌های آنلاین

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۲۵۸

خرید مکمل تخصصی اصل از داروخانه‌های آنلاین

مکمل‌های بدن‌سازی، مکمل‌های غذایی هستند که توسط ورزشکاران و به منظور تناسب وزن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول، حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی و پروتئین هستند که به عضله‌سازی، افزایش وزن و بهبود عملکرد ورزشی افراد منجر می‌شوند. به طور کلی انواع این مکمل‌ها، به 3 دستۀ کلی مکمل‌های کاهش وزن، کاهش جذب و افزایش وزن تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکمل‌های کاهش وزن

مکمل‌های تخصصی بسیاری جهت کاهش وزن و تناسب اندام افراد تولید شده‌اند. برخی از این مکمل‌ها خطراتی برای سلامتی شما به دنبال دارند و در مقابل، برخی از آن‌ها نیز اثر بخشی فوق‌العاده‌ای داشته و عملکرد ورزشی شما را بهبود می‌بخشند. برخی از باکیفیت‌ترین این مکمل‌ها، عبارتند از:

1) مکمل اسلیم ونس دینامیکس (Body Dynamix Slim Vance)

ترکیبات به کار رفته در این مکمل بدنسازی، فرآیند چربی‌سوزی را تسریع کرده و نتیجۀ بهتری از رژیم‌های غذایی و فعالیت‌های بدنی به شما ارائه می‌کند. کپسول کاهش وزن اسلیم ونس بادی داینامیکس، با کم کردن اشتهای افراد، منجر به کاهش وزن و سایز مردان و زنان می‌شود. ترکیبات اصلی این مکمل، گیاهانی دارویی هستند که توانایی بدن در شکستن سلول‌های چربی و دفع آن‌ها را افزایش می‌دهند.

2) ال کارنیتین وانا برن 1000 میلی گرم نورم لایف (Norm life Vana Burn 1000 mg)

ال کارنیتین که تحت عنوان لووکارنیتین نیز شناخته می‌شود، آمینواسیدی است که بدن به طور طبیعی تولید می‌کند. چنانچه ترشح این ماده در بدن شما کم است، می‌توانید با مصرف مکمل خوراکی آن در رژیم غذایی خود، مقدار آن را افزایش دهید.

ال کارنیتین با تبدیل چربی اضافی به انرژی لازم سلول‌های بدن، در موارد دیگری همچون حفظ عملکرد مغز و کاهش خطر ابتلا به برخی اختلالات نیز مؤثر است. کمک به سلامت قلب و درمان بیماری‌های کلیوی نیز از دیگر مزایای این مکمل بدنسازی به شمار می‌رود.

3) پودر اسلیم فست ادوای (Advay Slim Fast Powder)

پودر اسلیم فست ادوای با در بر داشتن مقادیر زیادی از فیبر غذایی نامحلول و پروتئین، نقش مهمی در کنترل و کاهش اشتهای شما داشته و در تناسب اندام نیز مؤثر است. این مکمل‌ همچنین با ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، نیازهای تغذیه‌ای شما در دوران کاهش وزن را تأمین می‌کند.

مکمل‌های کاهش جذب

انواع مکمل‌های کاهش جذب، با از بین بردن چربی‌های مازاد بدن، متابولیسم را افزایش می‌دهند.  مواد تشکیل‌دهندۀ این مکمل‌ها منجر به کاهش و تناسب وزن شما خواهند شد. برخی از محصولاتی که می‌توانند در این راستا مورد استفاده قرار گیرند، عبارتند از:

1) پودر اسلیم لست 1 کارن Karen Slim-Last-1 pro))

این مکمل به طور معمول برای حفظ تناسب یا کاهش جذب بدن استفاده می‌شود و از مزایای آن این است که هیچ‌گونه افزودنی با اثر دارویی کاهش اشتها نداشته و از ابتلا به یبوست نیز پیشگیری می‌کند. به علاوه، پودر اسلیم لست 1 کارن به علت کاهش تری‌گلیسیرید و کلسترول خون، برای استفادۀ بیماران دیابتی نیز مناسب است.

2) پودر لاغری فایبر پاتیرا (Patira Fiber)

بسیاری از مکمل‌های تخصصی که در ترکیبات خود از فیبر استفاده می‌کنند، به طور معمول در راستای کاهش وزن و اشتها تولید شده‌اند. از این رو شما می‌توانید جهت کاهش جذب چربی و تناسب اندام خود، از پودر لاغری فایبر پاتیرا استفاده کنید.

از مواد تشکیل‌دهندۀ این محصول، می‌توان به فیبر فرآوری‌شدۀ گندم، ایزولۀ سویا، مالتو دکسترین وانیلی و شیر خشک کم‌چرب اشاره کرد. این فرآورده با اشغال حجم زیادی از معده، منجر می‌شود تا افراد پس از مصرف آن احساس سیری کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این مکمل برای افراد مبتلا به انسداد روده و فنیل کتونوری، توصیه نمی‌شود.

3) قرص اسلیم کوئیک گل دارو (Goldaru Slim Quick)

این مکمل نیز یکی از انواع داروهای گیاهی برای چربی‌سوزی و کاهش وزن است که در ترکیبات خود، از عصارۀ کرفس، شوید و چای سبز استفاده می‌کند. این ترکیبات با بهبود فرآیند هضم و گوارش، برای لاغری مناسب هستند.

مکمل‌های افزایش وزن

بسیاری از مکمل‌های افزایش وزن در بازار وجود دارند که با اضافه کردن مقدار بیشتری از کالری به رژیم غذایی، به عضله‌سازی و افزایش وزن شما کمک خواهد کرد. این مکمل‌ها در واقع نوعی پودر پروتئین هستند که مقادیر زیادی از کالری، کربوهیدرات، قند و چربی داشته و می‌توانند به عنوان بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل مورد استفاده قرار گیرند.

مقدار واقعی کالری هر محصول، از تولیدکننده‌ای به تولیدکنندۀ دیگر متفاوت است. برخی محصولات حاوی کمتر از 400 کیلوکالری در هر وعده هستند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند تا 1250 کیلوکالری در هر وعده داشته باشند.

1) پودر تانک مس مگنوم ((Magnum Tank Mass Powder

این مکمل با در بر داشتن مقادیر زیادی از کالری و درصد کربوهیدرات بالا، از بهترین محصولات افزایش‌دهندۀ وزن محسوب می‌شود. جالب است بدانید که مواد اولیۀ این محصول، واردات کشورهای اروپایی هستند.

فرمولاسیون غنی این مکمل نیز زیر نظر متخصصان این حوزه طراحی شده است. از این رو می‌توانید با پودر تانک مس مگنوم، در مدت کوتاهی وزن خود را افزایش دهید. این محصول با ارائۀ انرژی پایدار به ورزشکاران، زمان‌های بهبود و ریکاوری را افزایش می‌دهد.

2) پودر رئال گین ویثر (Wisser Real Gain Powder)

این مکمل از مقادیر پروتئین، کربوهیدرات‌های کمپلکس، چربی‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینۀ بسیاری برخوردار است. خرید مکمل تخصصی گین ویثر به علت میزان بالای کالری و انرژی خود، برای استفادۀ افراد لاغراندام توصیه می‌شود. این مکمل همچنین با ایجاد محیط آنابولیک قوی‌تری پس از فعالیت ورزشی، منجر به سنتز پروتئین و ریکاوری بهتر خواهد شد.

3) پودر کالری میل کارن (Karen Calorie Meal Net)

پودر کالری میل کارن، یک مکمل پودری است که چگالی بالایی داشته و با قابلیت بلع آسان و طعم مطلوب خود، نقش مهمی در افزایش انرژی و بهبود کیفیت زندگی افراد ایفا می‌کند. ترکیبات امگا 3، امگا 6 و امگا 9 این محصول به همراه اینولین، به عنوان فیبر محلول، سیستم گوارش بدن را نیز بهبود بخشیده و برای افرادی با مصرف کم میوه و سبزی نیز مناسب است.

خرید مکمل از داروخانه آنلاین شیراز

ارسال محصولات غیر دارویی، انواع مکمل تخصصی و تجهیزات پزشکی در داروخانه آنلاین دکتر دانیالی، با رعایت روش‌های بهینۀ توزیع و تحت نظارت متخصصان آن انجام می‌گیرد. این داروخانه آنلاین با ارسال رایگان و ارائۀ دیگر خدماتی همچون پشتیبانی رایگان و پیگیری سفارش، امکان خریدی لذت‌بخش و ساده را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه مهدی طارمی به باشگاه اسپورتینگ / عکس آمار جالب استقلال برابر 6 تیم باقیمانده تا پایان فصل دکلان رایس در اندیشه ترک وست هم؛ چکش‌ها برای فروش او بیش از ۱۵۰ میلیون پوند می‌خواهند! اعلام آمادگی آنتونیو کونته برای هدایت پاری سن ژرمن / ادعای لو پاریزین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقادیر زیادی مکمل های کاهش مکمل ها افزایش وزن کاهش وزن کاهش جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها