Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و سه سال پیش بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی نهال شجره طیبه‌ای را در خاک ایران اسلامی غرس کردند که ریشه‌های آن امروز تمام وسعت جغرافیای این مرز پرگهر را در بر گرفته و قامت آن عرصه فضا را به تسخیر خود درآورده و سایه اش جغرافیای مقاومتِ ظلم ستیزان را در آغوش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجره‌ای طوبی که رسالتش پاسداری از همه مرز‌های انقلاب اسلامی است و هر چه کوته نظران و بد اندیشان و غرب مآلان با نفس‌ها و قلم‌های مسمومشان سعی در شکستن شاخه‌های آن دارند، اما اراده الهی بر نصرت ناصران خود است و جز بر جلالت و تناوری این شجره نیافزوده است.

نظر به سراسر عالم گواه آن است که اسلام ناب جز در چهار گوشه ایران اسلامی تجلی نیافته است و این به برکت پاسداری پاسدارانی است که صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را بر خود و خانواده‌های خود مقدم داشتند و گمنام و بی ادعا در همه زمان‌ها و مکان‌ها، آنچه را علمای راستین در عصر غیبت، ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء با مجاهدت‌های جانکاه به ثمر رسانیدند را با پاره‌های تن و قطره قطره خون خود گرامی داشتند.

امروز سپاه عزیز در جایی ایستاده است که بزرگترین و پر ادعا‌ترین ارتش‌های جهان با نگاه اعجاب بر او می‌نگرند و در این چند دهه بار‌ها و بار‌ها هیمنه پوشالیشان را هویدا ساخته و دست برترِ اقتدار بنیان نهاده شده بر اعتقاد صالح بر قدرت مبتنی بر انانیت و نفس سرکش را در چشم واقع بینان عالم به نمایش گذاشته است.

امروز جهاد همه جانبه این مخلصان گمنام و سایر مجاهدان انقلاب اسلامی جریان بیداری اسلامی و بیداری مستضعفان عالم، مکر و کید لابی‌های صهیونیست را، چون عصای موسی در هم شکسته و صدای خرد شدن هیمنه استکباری آمریکا و افول تمدن مبتنی بر شهوت به گوش می‌رسد.

دشمن سرکش چه بخواهد و چه نخواهد و چه سپاه مقتدر را به جرم حمایت از مستضعفان در سراسر گیتی در لیست تحریم‌های ظالمانه باقی بدارد و یا ندارد، خیزش عظیمی که شاگردان مکتب خمینی کبیر و رهروان خامنه‌ای عزیز و همرزمان سلیمانی شهید در پیش گرفته اند هرگز متوقف نخواهد شد و تفکر مقاومت و پایداری با سرعتی روز افزون تا حیات خلوت‌های استکبار به پیش می‌رود.

بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشته و تلاش‌ها و مجاهدت‌های این مجاهدین بی ادعا را در مسیر ظهور حضرت ولی عصر(عج) با فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب پاس می دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اساتید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.

بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.

خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.

اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت اله ابراهیمی - مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم