Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:48:07 GMT

اطلاعیه تلوبیون در مورد حاشیه‌های اکران «درخت گردو»

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۸۴۱

اطلاعیه تلوبیون در مورد حاشیه‌های اکران «درخت گردو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تلوبیون، اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی از نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ به صورت رایگان در تلوبیون پلاس آغاز شده است. از صبح امروز حذف یک دیالوگِ این فیلم باعث واکنش‌هایی شد.

در واکنش به حواشی اخیر اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو»، تلوبیون اعلام کرد: حذف یک دیالوگِ خاص از این فیلم، به اشتباه صورت گرفته و نسخه کامل «درخت گردو» در تلوبیون پلاس بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بر اثر یک اشتباه، دیالوگ خاصی از این فیلم سینمایی در نسخه منتشر شده حذف شده که ضمن عذرخواهی اکنون نسخه قانونی و دارای مجوزهای رسمی این فیلم سینمایی در تلوبیون پلاس بارگذاری شده و قابل دسترسی برای عموم مخاطبان است.

کد خبر 5473283 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم درخت گردو تلوبیون اطلاعیه تئاتر ایران هنرمندان تئاتر ماه امید فیلم کوتاه کارگردان تئاتر ماه رمضان 1401 موسیقی ایرانی سریال ایرانی شبکه دو سیما برنامه رخ به رخ رادیو سازمان سینمایی جشنواره فیلم کن علی سرتیپی فیلم سینمایی درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد